Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گروه پوشاک تن ریس با برند تجاری بادی اسپینر در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و با هدف حمایت از تولید داخل، گام مهمی در زمینه ایجاد نگرشی تازه به خلق محصول و ایده در هنر صنعت مد و لباس ایران برداشته است.

این گروه تولیدی پس از دو سال همکاری و مشارکت با یکی از کمپانی های مطرح خلق ایده در کشور پرتغال به نام  Mind the Gap Agency توانسته است در راستای انتقال دانش فنی چرخشی در خور توجه پیرامون ایجاد نگرشی تازه در زمینه خلق محصول ایرانی مطابق با استاندارهای جهانی به وجود آورد.

توجه به کیفیت کالای ایرانی، رقابت در بازارهای جهانی، رفع کاستی های دانش خرده فروشی در ایران، ارتقای جایگاه پوشاک ایران در جهان،هماهنگی با سلایق و تقاضای بازار داخلی،انتقال دانش فنی در راستای پیشرفت هنر صنعت مد و لباس ایرانی اسلامی،تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و پرچمداری از شعار«با افتخار ساخت ایران است» از جمله مهمترین اهداف این همکاری می باشد که توسط گروه پوشاک تولید تن ریس محقق شده است.

گفتنی است این گروه تولیدی در نظر دارد 28 شهریورماه یک سمینار تخصصی با حضور دکتر ترزا لانسا مدیر عامل Mind the Gap Agency بمنظور بررسی راهکارهای انتقال دانش فنی،خرده فروشی در ایران و بازارهای جهانی پوشاک در هتل استقلال تهران برگزار نماید.

تاریخ: چهارشنبه 24 شهریور 1395