Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی سازمان ملی استاندارد ایران را تنها مرجع تشخیص کیفیت کالا در کشور دانست و گفت: بر همین اساس ارتقای جایگاه سازمان ملی استاندارد ایران ضروری است.

به گزارش ایرنا، علی مطهری درمراسم روز جهانی استاندارد که امروز( دوشنبه) درمرکزهمایش های برگزارشد، با اشاره به تفاوت رعایت ضوابط استانداردها در ایران با کشورهای توسعه یافته، افزود: تنها راه برون رفت از این معضل افزایش دقت در نظارت و بازرسی ها است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت موضوع استاندارد از نظر ایمنی، سلامت و بهداشت، تصریح کرد: اعتماد سازی اساس تشکیل سازمان های استاندارد در دنیا است.

 

* استاندارد در سالهای گذشته رشد فزاینده ای داشته است


مطهری با تاکید براینکه درمضامین دین مبین اسلام به مفهوم استاندارد اشاره شده است، گفت: رعایت استاندارد، مسئولیت اضافی نیست بلکه وظیفه اولیه برای انجام هر کاری است که باید به آن توجه شود.
به گزارش خانه ملت، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی سالهای گذشته استاندارد در کشور رشد فزاینده ای داشته، بر انجام بازرسی و نظارت ها بصورت مستمر تاکید کرد.
ازسال 1970، چهاردهم اکتبر برابر با 22 مهر به نام روز جهانی استاندارد تعیین و نامگذاری شده و ایران نیز از سال 1343 به عضویت این سازمان درآمده است.

تاریخ: سه شنبه 27 مهر 1395