Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران از اختصاص 4 هزار میلیارد ریال تسهیلات با یارانه 5 درصدی به واحدهای تولیدی و صنعتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،" علی صالح آبادی" افزود: بانک توسعه صادرات با هدف حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و توسعه صادرات غیرنفتی، در توافقنامه ای با وزارت صنعت، معدن و تجارت، 4 هزار میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع داخلی بانک برای طرح ها و همچنین تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و صنعتی اختصاص داده است.


مدیر عامل بانک توسعه صادرات گفت : در چارچوب این توافقنامه، وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز تا سقف 200 میلیارد ریال به عنوان یارانه سود تسهیلات پرداختی بانک به واحدهای تولیدی و صنعتی اختصاص می یابد که تأثیر قابل توجهی در کاهش هزینه تأمین مالی واحدهای تولیدی و افزایش توان رقابتی این واحدها، هم در بازار داخل و هم صادرات خواهد داشت.


صالح آبادی خاطرنشان کرد تسهیلات موضوع این توافقنامه شامل تأمین سرمایه در گردش، بازسازی و نوسازی خطوط تولید، اجرای طرح های توسعه، افزایش ظرفیت و کاهش قیمت تمام شده، تکمیل واحدهای نیمه تمام و افزایش ظرفیت بهره برداری واحدهای تولیدی و صنعتی قابل پرداخت است.

تاریخ: سه شنبه 4 آبان 1395