Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

رئیس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در برنامه ششم تلاش کرده‌ایم جایگاه مد و لباس به خوبی دیده شود و این نگاه حمایتی دیگر نمی‌تواند متوقف شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، رضا معصومی راد در حاشیه همایش کارشناسان حوزه مد و لباس اداره‌های کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور به ضرورت همکاری دیگر نهادهای فرهنگی کشور با کارگروه ساماندهی مد و لباس اشاره و اظهار کرد: قطعا امر فرهنگی مهمی مانند مد و لباس که با تلاش‌های دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس جان گرفته، نیازمند همکاری موثرتر دیگر نهادهای فرهنگی مانند آموزش و پرورش، شهرداری‌ها، وزارت علوم، صداوسیما، وزارت صنعت، معدن و تجارت و دیگر وزارتخانه‌های مرتبط است.

او ادامه داد: در سازمان برنامه و بودجه تلاش خواهیم کرد تا از برنامه‌های ورازت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت‌های لازم را انجام دهیم تا بتوانیم در رسیدن به اهداف طراحی‌شده موفق باشیم.

رئیس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور همچنین گفت: در بودجه سال آینده، نگاه ویژه‌ای به حوزه مد و لباس شده و با توجه به رشد روزافزون این حوزه، افزایش هم پیدا خواهد کرد.

تاریخ: یکشنبه 28 آذر 1395