Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
عضو انجمن صنايع نساجي گفت: قاچاق امروز بلاي جان توليد و اشتغال کشور شده است از اين رو مي طلبد مسئولان با عزم جدي مانع گسترش بي رويه اين پديده شوم در جامعه شوند.


به گزارش  تسنيم، عضو انجمن صنايع نساجي و عضو هيئت نمايندگان اتاق بازرگاني تهران در مصاحبه با راديو اقتصاد گفت: قاچاق امروز بلاي جان توليد و اشتغال کشور شده است از اين رو مي طلبد مسئولان با عزم جدي مانع گسترش  بي رويه اين پديده شوم در جامعه شوند.

احمد صادقيان با بيان اينکه عزم جدي براي جلوگيري از قاچاق کالا در حوزه پوشاک وجود ندارد، افزود: عمده جوراب هاي خارجي که در بازار هاي داخلي به فروش  مي رسد اغلب از مبادي غير قانوني وارد مي شود.

وي همچنين با اعلام اينکه شکوفايي توليد و اشتغال در گرو مبارزه جدي با قاچاق و کاهش هزينه توليد است، اظهارداشت: کاهش هزينه توليد ضمن ارتقاي کيفيت کالا موجب افزايش رقابت پذيري اجناس ايراني در بازارهاي داخلي و خارجي خواهد شد.

عضو انجمن صنايع نساجي با بيان اينکه جوراب يکي از انواع پوشاک مورد استفاده انسان است، گفت: اين پوشش که براي محافظت از پا به کار مي آيد داراي انواع گوناگوني است که تحت تاثير شرايط جوي، فرهنگ و آداب هر جامعه مورد استفاده قرار مي گيرد.

تاریخ: چهارشنبه 22 دی 1395