Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
کمپانی سیمپاتکس، تولید کننده مواد اولیه با فناوری پیشرفته در زمینه های پوشاک، کفش، اکسسوری و موارد کاربردی فنی قصد دارد برای نخستین بار در نمایشگاه بین المللی ISPO مونیخ که از تاریخ 8-5 فوریه 2017 برگزار خواهد شد، یک طیف کامل و یکپارچه از نمونه کارهای لمینتی زیست سازگار خود را عرضه کند. غرفه این کمپانی در سالن A1 شماره 418 است.

به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز، محصولات جدید در پنج طبقه بندی مختلف که تمرکز آن ها بر جنبه های پایایی است، عرضه خواهد شد. دامنه این 5 گروه از حداقل سطح پایایی (10% Sympathy Inside) تا (100% Sympathy Inside) ادامه دارد که گروه آخر مربوط به بهترین محصول زیستی می باشد که تمامی نیازهای تولید حلقه بسته پوشاک در آن برآورده شده است.


استفاده پایا از مواد اولیه خام، مصرف آب و انرژی تا حدی که تولید گازهای مضر نکند، عدم استفاده از مواد شیمیایی سمی و همچنین امکان بازیافت مواد اولیه باارزش از موارد رعایت شده در محصولات فوق است.


سیمپاتکس همچنین امکان دسترسی به جزییات اطلاعات مربوط به پدیده پایایی محصول را از طریق کد QR(کد پاسخ سریع) برای مشتریان نهایی فراهم می کند به نحوی که آن ها می توانند با استفاده از تلفن های هوشمند خود و بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.


به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز، با وجود این که غشاهای سیمپاتکس از سال 2017 به بعد خنثی آب و هوا می شوند اما این کمپانی از هم اکنون مشتریان خود را به روی آوردن به لباس های کاملا خنثی از نظر آب و هوایی تشویق می کند. سیمپاتکس با کمک حسابگر زیستی خود می تواند میزان دقیق دی اکسید کربن انتشار یافته از هر متر منسوج را به عنوان بخشی از اثرات زیست محیطی آن منسوج تعیین کند.


مشتریان سیمپاتکس می توانند با حمایت از پروژه های مورد تایید محافظت از آب و هوا به نحوی انتشار غیرقابل اجتناب گاز دی اکسید کربن را جبران کنند. این جبران کل زنجیره فرایند را شامل می شود از تولید مواد اولیه خام گرفته تا تحویل به مشتری. مشتریان پس از آن مدرکی را دریافت خواهند کرد که از طریق کد QR به برچسب محصول نهایی مرتبط می شود که این ضمانت شفاف سازی برای آن هاست.

 

تاریخ: دوشنبه 27 دی 1395