Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
استاندار خوزستان با تاکید بر ضرورت راه اندازی شهرک صنعتی تولید پوشاک در این استان، خواستار راه اندازی این شهرک با هماهنگی مسئولان مربوطه در اهواز شد.

به گزارش  ایرنا ، غلامرضا شریعتی در نشست با اعضای اتاق تعاون خوزستان در محل استانداری افزود: 20 هکتار زمین در حاشیه خیابان 22 بهمن گلستان اهواز، مکان مناسبی برای راه اندازی این شهرک است
وی ادامه داد: در صورت توافق بر سر قیمت این زمین 20 هکتاری، میتوان این شهرک را در محل احداث کرد.


شریعتی گفت:با راه اندازی شهرک صنعتی پوشاک می توان برندهای کشوری را در این شهرک عرضه کرد و من به صورت کامل از راه اندازی آن حمایت می کنم.


استاندار خوزستان در ادامه اظهار داشت: اداره کل تعاون باید از تصدی گری دست بردارد و امور را به اتاق تعاون واگذار نماید و تنها وظیفه سیاست گذاری را انجام دهد. وی همچنین گفت: هیچگاه نباید در امور انتخابات مداخله کنیم و من هیچ مداخله ای در هیچ انتخابات شورای شهری نداشتم.


وی افزود: تنها برای جلوگیری از منحل شدن شورای شهرستان بهبهان پیشنهاد انتخابات مجدد را با ارائه چند نام به آنها دادم.  شریعتی ادامه داد: اگر خواهان این هستیم که فرهنگ مردم سالاری در جامعه رواج یابد باید در باطن به این مهم اعتقاد داشت چون فقط در گفتار مردم سالاری تحقق نمی یابد.


استاندار خوزستان تاکید کرد: در صورتی که هر سازمانی در انتخابات نهادهای مدنی دخالت کند با مدیر آن سازمان برخورد جدی صورت می گیرد.

تاریخ: چهارشنبه 29 دی 1395