Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در بخش صنعت مثل همه امور دیگر هم تولد داریم و هم مرگ به طوری که همه ساله عده‌ جدیدی وارد عرصه صنعت شده و عده‌ای دیگر بنابر دلایلی خارج می شوند.
در بخش صنعت مثل همه بخش های دیگر هم تولد داریم و هم مرگ

به گزارش شاتا؛ محمدرضا فیاض در نشست خبری خود که در آستانه ایام دهه فجر برنامه‌ریزی شده بود، افزود: این موضوع برای بسیاری از کشورها عمومی بوده و در این میان تعدادی از واحدهای صنعتی همه ساله ورشکست نشده بلکه به دلایلی واحد خود را تعطیل می‌کنند.
فیاض افزود: همه ساله تعدادی از صنعتگران خط تولید خود را نوسازی و تغییر می‌دهند همچنین عده‌ای دیگر شغل‌شان را تغییر داده و در نهایت دسته دیگر که ادامه کار برایشان توجیه اقتصادی ندارد اعلام ورشکستگی می‌نماید.
وی با بیان اینکه وظیفه ذاتی این وزارتخانه حمایت از تولید و صنعتگران است افزود: ما در ثبت شرکت‌ها بخش تجارت و بخش صنعت را به طور همزمان اقدام می‌کنیم و امار ها نشان دهنده رشد و توسعه کشور است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود : در 5 تا 6 ماه گذشته محصولات خودروسازان داخلی با استقبال مناسبی مواجه شده است هم چنین در صورتی که خودرویی مورد علاقه مردم باشد و استانداردهای اولیه را طی کند به نظرم باید تولید آن ادامه پیدا کند.
وی با بیان اینکه تا روز گذشته 40 هزار خودرو به چرخه ناوگان تاکسیرانی وارد شد؛ افزود :.در طرح کلید به کلید نوسازی ناوگان تاکسیرانی 14 سازمان دولتی وغیر دولتی همکاری کردند هم چنین مدت انتظاررانندگان تاکسی برای تعویض خودروی فرسوده خودشان از 3 ماه به کمتر از یک ساعت تقلیل یافت.
معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت با اشاره به اینکه تراز تجاری بخش کشاورزی جز در یکی دو بخش در سال های اخیر مثبت بوده است، افزود: در سالیان اخیر به دلیل افزایش صادرات بخش کشاورزی، تنظیم بازار اهمیت بیشتری یافت .

تاریخ: سه شنبه 12 بهمن 1395