Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

هیات ایرانی که از طرف اتاق تهران به سرپرستی مسعود خوانساری راهی سفر به کشور جمهوری چک شده بود امروز با همتایان خود در این کشور دیدار خواهند کرد.
مراسم افتتاحیه نشست مشترک ایران و جمهوری چک با حضور «یان ملادک» وزیر صنعت و تجارت جمهوری چک و مسعود خوانساری رئیس اتاق تهران برگزار می‌شود. مسعود خوانساری رئیس اتاق تهران از سخنرانان این افتتاحیه است. میروسلاو هاناک، رئیس کنفدراسیون صنایع جمهوری چک از دیگر مقامات حاضر در افتتاحیه است.

هیئت اعزامی اتاق تهران ظهر امروز (روز دوشنبه) در نشست مشترک ایران- جمهوری چک شرکت می‌کنند. رئیس اتاق تهران هم در این نشست با وزیر صنعت و تجارت جمهوری چک، یان ملادک ملاقات خواهد کرد. دیگر اعضای هیئت اعزامی هم در این نشست با شرکای صنعتی‌شان دیدار می‌کنند.

زمینه فعالیت هیئت اعزامی ایران و شرکت‌های حاضر در چک در این نشست بیشتر صنعتی است. بر اساس اولین اطلاعات، بیش از 100 نفر از فعالان اقتصادی چک برای حضور در نشست‌های مشترک با فعالان اقتصادی ایران اعلام آمادگی کرده اند.

ولادیمیر دلوهی رئیس اتاق بازرگانی جمهوری چک، میروسلاو هاناک رئیس کنفدراسیون صنایع جمهوری چک از مقامات اقتصادی هستند که در اولین روز کاری هیئت اعزامی اتاق تهران با مسعود خوانساری رئیس اتاق تهران دیدار می‌کنند.

تاریخ: سه شنبه 12 بهمن 1395