Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
نمایشگاه منسوجات خانگی اینترتکستایل که از تاریخ 17-15 مارس در شانگهای برگزار می‌شود بیش از 200 غرفه گذار دارد که محصولات خود را که شامل پتو، بالش، روتختی و حوله می‌شود، به نمایش خواهند گذاشت. حضور کمپانی لنزینگ، انجمن بین‌المللی پنبه (CCI) و غرفه هند از نکات بارز این دوره از نمایشگاه خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز، تولید‌کننده اتریشی الیاف سلولزی، لنزینگ، برندهای مختلف الیاف خود را نظیر تنسل، مودال، میکرومودال، پرومودال، ویسکوز لنزینگ و لنزینگ اف آر به نمایش می‌گذارد.
انجمن بین‌المللی پنبه که برای اولین بار است که در این نمایشگاه حضور دارد از طریق برنامه‌های مختلفی نظیر Cotton USA Sourcing و Sourcing USA، خریداران و فروشندگان را در کل زنجیره تأمین با هم مرتبط می‌کند.
غرفه هند هم که توسط انجمن توسعه ماشین‌های بافندگی و ارتقای صادرات تاسیس شده و برای نخستین بار است که کار خود را آغاز کرده، دارای 10 شرکت هندی است که محصولات خود را در زمینه کالای خواب و حمام به نمایش می‌گذارند.
به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز، به گفته وندی ون، مدیر اجرایی ارشد کمپانی مسه فرانکفورت، اخیرا با توجه نشان دادن مشتریان به مواد اولیه، کیفیت، عملکرد و کاربردهای مختلف حوله‌ها، بازار محصولا حوله‌ای چین رونق یافته است. نمایشگاه سال گذشته مورد تحسین هم غرفه‌گذاران و هم خریداران قرار گرفته بود و اطمینان داریم که با توجه به شرایط مثبت بازار امسال هم این روند موفقیت‌آمیز ادامه پیدا خواهد کرد.
 

تاریخ: چهارشنبه 13 بهمن 1395