Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

جلسه پيگيري اجراي دستورالعمل فعاليت نمايندگي هاي برندهای خارجي پوشاك، با حضور جناب آقاي مهندس صالحي نيا معاون وزارت صنعت، معدن وتجارت، جناب آقای صادقی، سرپرست معاونت محترم اقتصادي بازرگاني، سركار خانم مهندس نصرالهي مشاور وزیر در امور صنایع  اقاي امانت سرپرست اصناف، سركارخانم محرابي مديركل دفترنساجي وپوشاك وجناب آقاي هاكوپيان رئيس انجمن صنايع پوشاك ایران روز چهارشنبه سیزدهم بهمن ماه 95، در دفتر جناب آقای صالحی نیا تشکیل شد.

🔰 دراين دیدار اعضای کارگروه پوشاک با معاونت محترم وزیرصنعت، معدن و تجارت با تفاق آراء موافقت و مقرر شد در هفته آینده کار را به نحوی موثر دنبال کنند .
در این جلسه آقای هاکوپیان مشکلات صنعت پوشاک را بویژه از جهت آسیب هائی که واردات بی رویه پوشاک به آن وارد می آورد برشمرد و خواستار جدیت بیشتر در اجرای دستورالعمل ساماندهی واردات و فعالیت نمایندگی برندهای خارجی پوشاک شد.
@nassajivapooshak

✳️ ملاقات با وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت
همچنین بعد از ظهر روز چهارشنبه سیزدهم بهمن ماه 95 آقای هاکوپیان رئیس انجمن صنایع پوشاک ایران در یک فضای بسیار مناسب با مهندس نعمت زاده مقام محترم وزارت صنعت، معدن و تجارت دیدار و گفتگو کردند. آقای هاکوپیان در این دیدار، عدم رضایت تولید کنندگان پوشاک را از واردات بی رویه پوشاک خارجی به عرض مقام محترم وزارت رساندند و وضعیت نابسامانی را که بازار پوشاک گرفتار است تشریح کردند.

🔰 آقای هاکوپیان دریاره عدم پیشرفت و اجرائی نشدن دستورالعمل نحوه صدور گواهی فعالیت نمایندگان و شعب شرکت های خارجی عرضه کننده پوشاک در ایران، گزارش مبسوطی به مقام محترم وزارت ارائه و خواستار نظارت و جدیت بیشتر شدند.
مهندس نعمت زاده مقام محترم وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از استماع سخنان آقای هاکوپیان درباره موانع و مشکلاتی که بر سر راه تولید پوشاك داخلی وجود دارد، خواستار تشکیل جلسه ای فوری برای رسیدگی به موضوع های مطروحه شدند و تأکید کردند که دستورالعمل صادر شده هر چه زودتر به اجرا گذاشته شود.

🔰 ضمناً مقرر شد هفته آینده این جلسه با حضور تمامی اعضا کارگروه و نمایندگان تشکل ها، ریاست محترم اتاق اصناف، ریاست محترم اماکن و کلیه ذینفعان برگزار شود و نتیجه جلسات و هرگونه تصمیم و اقدامی به اطلاع مقام محترم وزارت برسد. استمرار این جلسات نیز مورد تأکید قرار گرفت.
همچنين آقای وزیر قول برگزاری جلسه دیگری در یک هفته آینده را دادند، که با شرکت معاونان و کلیۀ ذینفعان ، عدم اجرائی دستورالعمل را پیگیری خواهند نمود.

تاریخ: شنبه 16 بهمن 1395