Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
رئیس اتحادیه خیاطان و تولیدکنندگان پوشاک کرج ازآغاز تولید پوشاک عیدانه در کرج خبر داد و گفت: فعالیت عیدانه واحدهای صنفی تولیدکننده پوشاک از اواسط آبان‌ماه آغاز شده و به خوبی پیش می‌رود.

علی لطفی با تأکید بر ضرورت جلوگیری از ورود لباس‌های قاچاق افزود: امیدواریم با جلوگیری از ورود کالای قاچاق از چین، ترکیه، پاکستان، تایلند و هند از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنیم. وی به افزایش 15 تا 20 درصدی قیمت پوشاک نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: برای مقابله با گران‌فروشی، واحدهای تولیدی به‌صورت مستمر مورد بازرسی کیفی و نرخی قرار می‌گیرند.

لطفی با بیان اینکه فعالیت 900 واحد از تولیدکنندگان جوازدار و حدود 250 واحد در دست اقدام برای دریافت جواز مربوط به تولید پوشاک شب عید می‌شود،همکاری این اتحادیه با اتحادیه پوشاک‌فروشان را مطلوب قلمداد کرد و گفت: از آنجا که بیشتر تولیدکنندگان پوشاک ساکن و فعال در کرج هستند، شهر ما فاصله چندانی با تبدیل شدن به قطب پوشاک کشور ندارد.

رئیس اتحادیه خیاطان و تولیدکنندگان پوشاک کرج اختصاص مکانی خاص و ساماندهی کردن تولیدکندگان پوشاک را شرط قطب شدن کرج در زمینه پوشاک دانست و افزود: در این زمینه جلساتی میان این اتحادیه و اداره صنعت، معدن و تجارت و استانداری البرز صورت گرفته است. لطفی خاطرنشان کرد: کرج محلی دائمی برای برپایی نمایشگاه بهاره ندارد، بنابراین  اگر بخشنامه‌ای مبنی بر واگذاری غرفه‌های بهاره به واحدهای صنفی ابلاغ شود، نسبت به واگذاری این غرفه‌ها اقدام می‌کنیم.

تاریخ: شنبه 16 بهمن 1395