Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین گفت: صنعت نساجی با حمایت های دولت تدبیر و امید و با اجرای طرح رونق در حال تقویت است.

به گزارش ایرنا، علی پرزحمت شنبه شب در بازدید از واحد نساجی چاپ و تکمیل بوته در شهر صنعتی البرز قزوین افزود:صنعت نساجی ظرفیت بالایی را در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه صادرات ایفا می کند و در این راه سازمان صنعت،معدن و تجارت قزوین آماده هرگونه همکاری و ارائه خدمات به تولیدکنندگان استان در این بخش است.


وی اظهار کرد:با توجه به قدمت و سابقه بالای این صنعت در کشور با گشایش های انجام شده در دوره پسابرجام، تولیدکنندگان می توانند با بهره گیری از فناوری و ماشین آلات روز دنیا به توسعه فعالیت های خود پرداخته و زمینه را برای گسترش صادرات تولیدات خود به ویژه به کشورهای همسایه فراهم کنند.


رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت قزوین ،همچنین از راه اندازی دفتری به منظور تسهیل امور مربوط به صادرات در آینده ای نزدیک در استان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه قزوین یکی از استان های صنعتی کشور به شمار می رود، وجود چنین دفتری جهت تسهیل امور مربوط به صادرات به کشورهای مختلف دنیا یک ضرورت است.


شرکت مورد بازدید قرار گرفته از سوی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین با 70 نفر کارگر در 2 شیفت کاری در زمینه گردبافی، چاپ و تکمیل بافت و رنگرزی انواع پارچه در شهر صنعتی البرز فعالیت می کند.
براساس آخرین آمار، استان قزوین دارای سه هزار و 257 واحد صنعتی است که از این تعداد 174 واحد در زمینه نساجی هستند.

تاریخ: یکشنبه 24 بهمن 1395