Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
مسئول کارگروه نساجی و پوشاک بسیج اصناف کشور با اشاره به اینکه قبل از تولید ابتدا باید نیازهای بازار را شناسایی کنیم، گفت: باید هر کالایی را متناسب با نیاز جامعه تولید کرد و اگر این موضوع در تمامی زمینه ها رعایت شود هیچگاه با مشکلی مواجه نخواهیم شد.


به گزارش سرویس بسیج اصناف و بازاریان کشور خبرگزاری بسیج، قادریان مسئول کارگروه نساجی و پوشاک بسیج اصناف کشور در نشست اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی در امور بانوان؛ اظهار داشت: چیزی که امروز در حوزه نساجی و پوشاک نیازمند آن هستیم شناسایی نیازهای این بازار برای تامین و تولید کالاهای مرتبط با این بازار است.


وی افزود: کالاهای تولید شده از سمت ما باید از مرغوب ترین کیفیت برخوردار باشند به همین جهت اگر حتی در حوزه تامین مواد اولیه مرغوب دچار مشکل هستیم باید با کشورهایی که در این باره متخصص هستند مذاکرات و تفاهم نامه های را داشته باشیم.

مسئول کارگروه نساجی و پوشاک بسیج اصناف کشور با توجه به نقش بانوان در تامین پوشاک تولید شده در سطح کشور، بیان داشت: هدف ما در این نشست این هست که ابتدا ببینیم بازار چه نیازهایی را می طلبد و بعد از آن چه مقدار از این نیازها را بانوان ما در سطح کشور می توانند تامین کنند.

 
قادریان با اشاره به اینکه ما تولید خود را بر اساس نیاز جامعه برنامه ریزی خواهیم کرد، بیان داشت: بازاریابی اسلامی با این مفهوم که جنس تولید شده را باید به هرقیمتی در بازار مصرف به فروش رساند مخالف است از همین جهت ما ابتدا نیاز بازار را شناسایی می کنیم و سپس تولید خود را با توجه به نیازهای سطح جامعه برنامه ریزی خواهیم کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر هر کالایی را بر اساس نیاز بازار تولید کنیم هیچگاه با مشکلی مواجه نخواهیم شد و شناسایی این نوع نیازها هم کار زیاد سختی نیست چرا که سرانه مصرف هر کالایی در سطح کشور مشخص است که می توانیم با مقایسه این سرانه مصرف با میزان تولید آن کالا در سطح کشور و همچنین در نظر گرفتن واردات همان کالا نیاز واقعی بازار برای تولید را محاسبه کنیم.

تاریخ: چهارشنبه 4 اسفند 1395