Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
هدف اصلی چهل و هفتمین دوره از نمایشگاه الیاف و نخ فیلو میلان که اخیرا در ایتالیا برگزار شده است، نشان دادن برتری نخ ها و محصولات شرکت های برتر ایتالیا و جهان بوده است. شرکت‌های Marchi & Fildi، Filatura C4 و Shin-Naigai جزو شرکت هایی هستند که محصولات خود را در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشتند.

به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز، تمرکز اصلی کمپانی مارچی اند فیلدی در نمایشگاه نخ های جدید Ecotec بوده است که بیش از یک سال از زمان معرفی آن نمی گذرد . این نخ یک نخ پنبه ای هوشمند است که طی یک فرایند انحصاری تولید می شود. این فرایند قابل ردیابی و تایید شده است و در آن بریده های منسوجات از پیش رنگرزی شده به نخ صد در صد پنبه ای تبدیل می شوند. در این فرایند در میزان مصرف آب و انرژی صرفه جویی می شود. اکوتک اخیرا به لطف ویژگی های برتر خود موفق به دریافت تاییدیه Tessile e Salute نیز شده است.


اکوتک یک نخ چند کاره است و از آن می توان در پارچه های تاری پودی، ژرسه، کشباف و جوراب استفاده کرد. استفاده از این نخ در مبلمان اداری و خانگی نیز می تواند توجه طراحان داخلی را به خود جلب کند. در حال حاضر برندهای مد مشهور نظیر ایلین فیشر و ماریمکو برای تولید محصولات پایا و نوآورانه این نخ را انتخاب کرده اند.


به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز،امسال دو خط تولید برای اکوتک ارائه خواهد شد: خط تولید نوآورانه که مربوط به راهکارهای هوشمند عرضه شده توسط بخش تحقیق و توسعه است و کالکشن اکوتک که یک مجموعه انحصاری از پارچه های اکوتک تهیه شده توسط شرکای معتبر می باشد.


هدف کمپانی فیلاتورا سی فور از شرکت در نمایشگاه ارائه مجموعه ای به منظور رفع نیازهای تخصصی رو به رشد در بازار بوده است که این امر نیازمند تخصص و مسوولیت پذیری در بازیافت پارچه های نساجی می باشد. این کمپانی به لطف سیستم Re.Verso موفق شده تا محصولات با کیفیتی را با اثرات زیست محیطی پایین عرضه کند. در این فرایند بریده های پشم از پیش مصرف شده انتخاب و جمع آوری می شوند و با روشی معتبر، شفاف و قابل پیگیری مورد فرانید قرار می گیرند.


مجموعه Re.Verso بیشتر در مبلمان خانگی و اداری مورد استفاده قرار می گیرد. نمره این محصول از 5000 تا Nm 9500 متغیر است.


کمپانی شین نایجای نیز چندین محصول را در نمایشگاه عرضه کرده است از جمله Botanicaldye و یک نخ طبیعی از جنس بامبو به نام Takeito. این نخ ترکیبی از پنبه و بامبو بوده و دارای ظاهری طبیعی و زیردست مجعد می باشد.


به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز، بوتانیکال دای یک فناوری نوآورانه ژاپنی بوده که توسط کمپانی Color Ball عرضه شده است. این نخ با داشتن بهترین ویژگی های طبیعی و فناوری رنگزاهای شیمیایی، هم زیباست و هم کاربردی. در رنگرزی این نخ از عصاره میوه ها، گل ها، گیاهان و چای استفاده می شود. فناوری پیشرفته رنگرزی به کار رفته در این نخ امکان تولید نخی طبیعی با ثبات رنگی بالا را فراهم می کند.

تاریخ: دوشنبه 9 اسفند 1395