Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
نمایشگاه منسوجات دبی (ITF) از ۱۹ تا ۲۱ فروردین ۹۶ در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می شود .

به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز، پیش بینی می شود در ششمین دوره از نمایشگاه بین المللی نساجی و پوشاک(IATF) که از تاریخ 10-8 آوریل در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار خواهد شد، بیش از 100 غرفه گذار حضور داشته باشند. این نمایشگاه جایگاهی را برای غرفه گذاران ایجاد می کند تا بتوانند مجموعه های خود را برای خرده فروشان قدیم و جدید، عمده فروشان و تولیدکنندگان به نمایش بگذارند و برای نام تجاری خود ایجاد هویت کنند.


نمایشگاه فرصتی را نیز در اختیار خریداران، توزیع کنندگان و طراحان قرار می دهد تا در زیر یک سقف از طیف گسترده ای از پارچه های تولید شده در کارخانجات نساجی معتبر جهان بازدید کنند.


شرکت نمایشگاهی Nihalani Events Management برگزار کننده نمایشگاه بوده و انجمن صادرکنندگان پوشاک آماده استانبول(IHKIB) نیز از آن حمایت می کند. این انجمن سازمانی است که با شرکت دادن اعضای خود در فعالیت های تجاری مختلف قصد دارد تا صادرات پوشاک ترکیه را افزایش دهد. در این راستا غرفه گذاران مختلفی از ترکیه نیز محصولات خود را در نمایشگاه عرضه خواهند کرد.


به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز،غرفه گذاران ترک حاضر در نمایشگاه محصولات مختلفی را به نمایش خواهند گذاشت از جمله لباس زیر، لباس های حرارتی، لباس خواب، لباس شنا، لباس ورزشی، لباس راحتی و غیره. تعداد غرفه گذاران ترک که به عرضه لباس منزل و لباس زیر خواهند پرداخت، زیاد است.


غرفه گذاران آسیایی نیز از کشورهای چین، هند، کره، ژاپن و پاکستان در نمایشگاه حضور خواهند داشت. تعدای از غرفه گذاران هم از خاورمیانه، اروپا، آفریقا و آمریکا خواهند بود.

تاریخ: شنبه 14 اسفند 1395