Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
برگزیدگان بخش‌های مختلف ششمین جشنواره مد و لباس فجر معرفی و تجلیل شدند.

 آیین اختتامیه ششمین جشنواره مد و لباس فجر شامگاه شنبه با حضور سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی مرادخانی معاون امور هنری وزیر ارشاد، حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و حجت الاسلام احمد مازنی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در تالار وحدت برگزار شد.

در این مراسم برگزیدگان بخش طراحی لباس کاربردی، پوشش سر، لباس اجتماع، لباس مجلسی، لباس کودک، زیور آلات، پارچه، کیف و کفش و همچنین معرفی پایان‌نامه‌ها و رسانه‌های برتر و مسابقه طراحی زنده، شناخته شدند.

در بخش مطبوعات و خبرگزاری‌ها، عطیه پژم، خبرنگار حوزه مد و لباس هنرآنلاین به عنوان برگزیده بخش خبرنگار برتر ششمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر انتخاب شد.

فهرست برگزیدگان به این شرح است:

در بخش مانتوی اجتماع، رتبه اول به سمیه مختاری فرد، رتبه دوم نوشین پورسلطان و رتبه سوم به غزل ترکی شریف آبادی و رعنا مدبر تعلق گرفت. همچنین محبوبه علی بلندی شایسته تقدیر شد.

رتبه دوم در بخش چادر به رقیه اعتقادی و رتبه سوم به میترا کاکاوند اختصاص یافت. فاطمه منصوری و موسسه هنری اطلس پوشان ممتاز صدف نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

در قسمت مانتوی مجلسی رتبه اول به محبوبه علی بلندی، دوم به ژاله مباشر و سوم به فاطمه زراعت پیشه اختصاص یافت. رحیمه جعفری و غزال بهمنی نیز شایسته تقدیر شدند.

در بخش پوشش سر هم رتبه سوم به طور مشترک به شرکت موژان نگار پارسیان و مریم قلی زاده اختصاص یافت. در این بخش کسی شایسته دریافت رتبه اول و دوم شناخته نشد.

در بخش مانتو مشاغل هم رتبه اول به الهه رضایی و زهرا نصیری و رتبه دوم به فریبا یوسف پور تعلق گرفت.

در بخش مانتو کاربردی رتبه اول به محمدرضا ملک شاهی و دوم به یوسف اسماعیلی تعلق گرفت. سمیه هنروری هم شایسته تقدیر شد.

در بخش لباس اجتماع آقایان، حمید و سعیدعظیمی فمی تفرشی شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش لباس کاربردی آقایان هم شاهرخ جعفری، بنیامین اسلامی و مرجان صدرالعلمایی شایسته تقدیر شدند.

در بخش لباس اجتماع کودک و نوجوان نیز رتبه دوم به پوشاک بهشتی کودک و نوجوان سندس تعلق گرفت و نازلی معصومیان و حمید یوسفی هم شایسته تقدیر شدند.

در بخش لباس مجلسی کودک و نوجوان هم رتبه سوم به نرگس محسن درویش اختصاص یافت.

همچنین از قمر امامی، مینو پدرام و صدیقه پاک بین به عنوان پیشکسوتان حوزه مد و لباس تقدیر شد.

 

طناز سعیدی رتبه اول، ژیلا پرویزی میلانی دوم و کینوش معماری رتبه سوم در بخش طرح‌های اولیه زیورآلات را به خود اختصاص دادند و انوشه سادات مهدوی و زهرا بابایی شایسته تقدیر شدند.

در بخش طرح‌های سه بعدی زیورآلات هم محمد آزادی احمدآبادی رتبه اول، فرانک نوری دوم و آرزو جعفری رتبه سوم را کسب کردند و سمیرا فاتحی و خورشید جولایی شایسته تقدیر شدند.

در بخش طرح‌های ساخته شده زیورآلات هم فهیمه نوری دهنوی رتبه اول، بنفشه همتی دوم و امیرحسین دلبری رتبه سوم را از آن خود کردند و ابوالفضل رحیمی و علیرضا صادقی شایسته تقدیر شدند.

در بخش طراحی پارچه رتبه اول به نگین فرامرزی، دوم به الناز گشتاسب و سوم به انیس ایمری تعلق گرفت. سحر محمدعلی رستم آبادی و تینا اصغرپور ماسوله هم شایسته تقدیر شدند.

در بخش کیف رتبه اول به ساغر علیزاده، دوم به امید مولودی و سوم به فهمیه فدایی راد اختصاص یافت.

در بخش کفش هم رتبه اول از آن داریوش جعفری، رتبه دوم علیرضا جعفری و سوم حمید صادقی شد. حسن خدادادی و فاطمه اصغری سلیمانی هم شایسته تقدیر شدند.

در بخش پایان نامه دوره کاشناسی رشته طراحی لباس رتبه اول به الهه رضایی، دوم به زهرا خیروشر و سوم به فرنوش احمدی و مژده بختیاری تعلق گرفت. مرجان شمسی خانی و زرین حسن زاده هم شایسته تقدیر شدند.

در بخش پایان نامه کارشناسی ارشد هم سمیه خلیلیان رتبه اول، افسانه دادخواه دوم و سحر ایازی یزدی رتبه سوم را از آن خود کرد. همچنین پریا تنها، سمیه اکبرنیا و مهدیه محمدی خجسته نیز شایسته تقدیر شدند.

در بخش طرح‌های پژوهشی هم سجاد سرایانی و فائزه عظیم زاده اردبیلی شایسته تقدیر شدند.

در بخش مقالات تخصصی هم رتبه اول به علی اکبر مرآتی، دوم به زیبا آرون و سوم به مریم غریب حسینی و شهناز نایب زاده تعلق گرفت. زهرا میرزایی و ابوالفضل داوودی هم شایستته تقدیر شدند.

در بخش مقامات میانه رشته هم رتبه اول به حسین مهربانی فر و دوم به بهار هاشمیان و صدرالدین طاهری تعلق گرفت.

الهام میرکمالی، پیام زین العابدینی، اطهم زرغام، شمسی کاکاوند و اصغر فهیمی فرد شایسته تقدیر شدند.

در بخش پایان نامه کارشناسی در رشته طراحی پارچه هم رتبه اول به مریم آشتیان، دوم به مهرنوش روحی و سوم به مهسا شهبال اردبیلی اختصاص پیدا کرد.

در بخش مسابقه زنده طراحی ویژه لباس اجتماع بانوان رتبه اول به گروه هگمتانه سیدسعید فاضل زاده همدانی، فاطمه خلجی جو، اکبر خدابندلو یگانه و رتبه دوم به گروه داوین، رتبه سوم به سیاه و سفید تعلق گرفت.

موسسه عالم تاج و ساتین کویر یزد هم شایسته تقدیر شدند.

 

در بخش لباس آقایان نیز رتبه اول به گروه پوشاک برتر ایرانی سودابه شاه کمان، علی کردانی و جعفر عنایت حبیب اختصاص پیدا کرد، رتبه دوم به گروه مرسانا از کرمانشاه و رتبه سوم به گروه کیدی از تهران تعلق گرفت.

 

در بخش مسابقه زنده طراحی در حوزه محصولات عفاف و حجاب هم رتبه اول به گروه صدف دریا از بوشهر یعنی مهران هنرمند نجف آبادی، آفتاب قنبری و زهره تمیمی، رتبه دوم به گروه لیلین و سوم به گروه نیکونگاران پوش از ایلام اختصاص یافت.

 

در بخش مطبوعات و خبرگزاری‌ها در قسمت نقد، مقالات تحلیلی و سرمقاله از جواد حسینی نصر و حمید باباوند، در بخش خبر، مصاحبه، گزارش و مقاله از زهره نیلی خبرگزاری مهر، الهه رفیع نژاد خبرگزاری فارس و زهرا ایرجی خبرگزاری ایکنا تقدیر شد.

 

در ادامه از عطیه پژم به عنوان برگزیده بخش خبرنگار برتر حوزه مد و لباس هنرآنلاین و افشین حسینخانی و مجید فراهانی راد تقدیر شد.

 

فضه سادات حسینی، مبینا نصیری و مژده لواسانی نیز به عنوان مجری‌های برگزیده رادیو و تلویزیون شناخته شدند.

 

شبکه دو شبکه برتر رسانه ملی در عرصه مد ولباس شناخته شد.

 

همچنین از برنامه "غیرمحرمانه" و"چه کسی مرا بیکار کرد" به عنوان برنامه‌های شایسته تقدیر تلویزیونی و برنامه "زنده باد زندگی" به عنوان برنامه تلویزیون برتر معرفی شدند.

 

در میان شبکه‌های استانی مرکز کردستان و رادیو گفتگو به عنوان به عنوان رادیو برگزیده و اداره کل خبر رادیو به عنوان بخش برگزیده معرفی شدند.

 

ششمین جشنواره مد و لباس فجر سوم تا دهم اسفند ماه در برج میلاد، برج آزادی و تالار وحدت برگزار شد و شنبه شب با معرفی و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

تاریخ: یکشنبه 22 اسفند 1395