Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت کار طراحان مد و لباس گفت کارهای زیادی در این حوزه صورت گرفته است ولی کارهای زیادی پیش روست که باید با جدیت دنبال شود.

 علی مرادخانی شامگاه شنبه در آیین اختتامیه ششمین جشنواره مد و لباس فجر که در تالار وحدت و با حضور وزیر ارشاد برگزاری شد، گفت: کارهای زیادی در حوزه و عرصه مد و لباس صورت گرفته ولی کارهای زیادی پیش رو داریم که باید با جدیت دنبال شوند، چرا که لباس کارآمدترین نیرویی است که بشر امروز با آن سر و کار دارد و لباس ایرانی باید با هنجارهای اسلامی و ایرانی هماهنگ باشد.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه امروز باید به استقلال فکری و فرهنگی در حوزه مد و لباس بیندیشیم اظهار داشت: اگر ما به استقلال فکری، فرهنگی و اقتصادی فکر می‌کنیم باید به نمادها توجه داشته باشیم و لباس مهم‌ترین نمادی است که در اولین برخورد، هر کس را با آن می‌شناسیم. پس رسالت بزرگی بر عهده طراحان است و وزارت ارشاد هم تمام‌قد از این طراحان حمایت می‌کند تا کار خود را به بهترین نحوه انجام دهند.

مرادخانی با تشریح بخش‌های مختلف این دوره از جشنواره مد و لباس، ابراز امیدواری کرد در دوره‌های بعدی این رویداد شاهد رشد و شکوفایی هم از نظر کمی و هم از لحاظ کیفی باشیم.

تاریخ: یکشنبه 22 اسفند 1395