Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

کمپانی مای سایز، تولید کننده اپلیکیشن‌های اندازه گیری اختصاصی گوشی‌های هوشمند برای صنایع پوشاک، تجارت الکترونیک، صنایع بسته بندی و حمل و نقل، آغاز به تولید اپلیکیشن جدیدی برای حمایت از خرید آفلاین کرده است. هدف از طراحی این اپلیکیشن حمایت از خرید در محل با تشویق مشتریان به بازدید مجدد است.

به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز، فروشندگان از این اپلیکیشن برای درست کردن یک پروفایل اندازه گیری برای مشتریان حاضر در فروشگاه استفاده می کنند و در آینده نیز می توان از آن برای مقاصد دیگری چه آنلاین و چه آفلاین بهره گرفت. در واقع این کار باعث تشویق مشتریان به بازگشت مجدد و نگهداشتن آن ها و همچنین افزایش میزان وفاداریشان خواهد شد.


رانن لوزون، مدیر ارشد اجرایی شرکت گفت:  تا به امروز همه چیز درباره خرید پوشاک آنلاین بوده که با سرعت زیادی نیز در حال رشد است. البته فروش آفلاین همچنان یک بازار بسیار مهم و بزرگ ترین تکه از این کیک می باشد. هدف ما بهبود تجربه خرید کردن برای تمام مشتریان چه آنلاین و چه آفلاین است طوری که بتوانند همان بار اول اندازه درست را انتخاب کنند و همان طور که همیشه گفته ایم مشتری خوشحال به معنای جنس بازگشتی کمتر و سود بیشتر برای فروشندگان می باشد. این یک وضعیت برد-برد برای همه است.


به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز، کمپانی مای سایز فناوری اندازه گیری منحصر به فردی را با استفاده از الگوریتم های پیچیده و تکنولوژی های به روز عرضه کرده است که کاربردهای زیادی نیز دارد از جمله در صنایع پوشاک، تجارت الکترونیک، صنایع بسته بندی و حمل و نقل. این فناوری اختصاصی از چندین الگوریتم دارای ثبت اختراع که توانایی محاسبه و ثبت اندازه ها را به چندین روش جدید داراست، پیروی می کند.

تاریخ: چهارشنبه 25 اسفند 1395