Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

کمپانی کلهایم فایبرز در نمایشگاه منسوجات فنی و بی‌بافت‌های تک‌تکستیل که از تاریخ 9 تا 12 می در فرانکفورت برگزار می‌شود، به عرضه طیف گسترده‌ای از الیاف تخصصی ویسکوز خواهد پرداخت از الیاف Danufil گرفته تا Olea ؛ نخستین لیف ویکسوز با خاصیت آبگریزی ذاتی و همچنین الیاف Bramante با خاصیت جذب بسیار چشمگیر.


به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز، کمپانی کلهایم تولید کننده  مطرح الیاف ویسکوز تخصصی Bavarian و مهم ترین تامین کننده الیاف ویسکوز در صنعت تامپون می باشد.

مدیر تجاری کمپانی، ماتیو نورث می گوید: نقطه قوت اصلی ما هماهنگ کردن ویژگی های الیاف تولیدی با نیازهای مشخص مشتریان، محصول نهایی و یا فرایند تولیدی  می باشد. ما با این روش برای مشتری ایجاد ارزش افزوده می کنیم و این بهترین پایه و اساس یک شراکت موفق و طولانی مدت است.


در نمایشگاه تک‌تکستیل الیاف Olea و Bramante عرضه خواهد شد که اولی دارای خاصیت ذاتی آبگریزی بوده و دومی به عکس آن جذب چشمگیری در مقایسه با الیاف استاندارد ویسکوز از خود ارائه می دهد.

الیاف Bramante این قابلیت را دارند که مایعات را در ساختار توخالی بخش بندی شده خود در داخل ذخیره کنند و آن را حتی تحت فشار نیز در خود نگاه دارند. بنابراین این الیاف یک ماده اولیه خام ایده آل برای محصولات بی‌اختیاری چند بار مصرف و سایر کاربردهای بهداشتی هستند.


به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز، الیاف Danufil BF، الیاف ویسکوز تخصصی با خاصیت کندکنندگی شعله دارای کاربردی کاملا متفاوت بوده و به عنوان یک سد محافظتی بی بافت در تشک ها و مبلمان مورد استفاده قرار می گیرند و به جلوگیری از گسترش آتش کمک می کنند.


متخصصین کمپانی کلهایم با کنترل دقیق ابعاد و مقطع عرضی الیاف و یا با به وجود آوردن یک سری ویژگی های اضافی در شبکه لیفی نه تنها خصوصیات جدیدی در الیاف ایجاد می کنند بلکه به طور هم زمان ویژگی های معمول الیاف ویسکوز نظیر نرمی، سازگاری با پوست بدن و راحتی را نیز حفظ می کنند.


به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز، محصولات کمپانی کلهایم به طور کامل از سلولز تهیه می شود و مورد تایید سازمان های FSC و PEFC نیز می باشد. از آن جایی که محصولات این کمپانی از الیاف زیست تجزیه پذیر و قابل تبدیل به کمپوست تشکیل شده است پس هیچ گونه جای نگرانی برای مصرف کنندگان آن از لحاظ دور ریختن این محصولات وجود ندارد.

تاریخ: شنبه 26 فروردین 1396