Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
اکسپوی آئین دوستی و صلح ملل با عنوان نمایشگاه بین‌المللی فرهنگ‌های دوست از روز گذشته 30 اردیبهشت‌ماه با حضور جمعی از فعالان حوزه مد و لباس اسلامی و ایرانی آغاز به کار کرد.

 نمایشگاه بین‌المللی فرهنگ‌های دوست یکی از مهمترین برنامه‌های فرهنگی شهر مکزیکو است که در آن غرفه‌هایی به سفارتخانه‌های کشورهای مختلف تعلق می‌گیرد و شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان امکان شناخت فرهنگ‌ها، سنت‌ها و آداب ملل مختلف را می‌یابند.

 

به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از  هنرآنلاین، اکسپوی آئین دوستی و صلح ملل با عنوان نمایشگاه بین‌المللی فرهنگ‌های دوست از روز گذشته با حضور جمعی از فعالان حوزه مد و لباس اسلامی و ایرانی آغاز به کارکرد.

 

در این نمایشگاه کشورهای مختلف به ارائه اطلاعات در زمینه آداب و سنن، مکان‌های دیدنی، موسیقی، رقص‌های سنتی، لباس‌های سنتی، غذاهای سنتی، دانشگاه‌های کشور،  صنایع دستی، جاذبه‌های توریستی، تفریحی و غیره می پردازند.

 

گروه ایرانی حاضر در این رویداد بزرگ فرهنگی و بین‌المللی از سوی موسسه توسعه هنرهای معاصر به ریاست مهدی افضلی و با مدیریت اجرایی علیرضا مسگرخویی با همکاری بنیاد ملی مد و لباس از  31 اردیبهشت‌ماه و به طور رسمی کار خود را در این نمایشگاه آغاز خواهند کرد.

 

همچنین فضایی برای اجرای گروه‌های موسیقی و تئاتر نیز در نظر گرفته شده است که بنا بر میزان علاقه و توانایی کشورهای شرکت‌کننده تعداد اجراها تعیین می‌شود.

نمایش مد اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی "فرهنگ‌های دوست" مکزیک
تاریخ: دوشنبه 1 خرداد 1396