Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
بر اساس گزارشی که از اداره آمار نیروی کار وزارت کار ایالات متحده آمریکا منتشر شده ، در سال منتهی به آوریل 2017 شاخص قیمت مصرف کنندگان نقاط شهری برای پوشاک در بازار ایالات متحده آمریکا 5/0 درصد افزایش یافته است.

به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز، افزایش شاخص پوشاک در مقایسه با افزایش 2/2 درصدی شاخص قیمت مصرف کنندگان نقاط شهری برای تمامی کالاها، اندک بوده است.


پوشاک حدود 1/3 درصد کل سبد بازاری شاخص قیمت مصرف کنندگان نقاط شهری را تشکیل می دهد. این بخش شامل پوشاک زنانه، مردانه، دخترانه، پسرانه، کفش زنانه و مردانه، جواهرات و ساعت می شود.


در سال منتهی به آوریل 2017 قیمت لباس مردانه 9/1 درصد کاهش و قیمت لباس زنانه 8/0 درصد افزایش یافته است. از آوریل 2007 تا آوریل 2017 شاخص قیمت پوشاک مردانه 2/0 درصد کاهش و شاخص قیمت پوشاک زنانه 5/0درصد افزایش داشته است. شاخص قیمت مصرف کنندگان نقاط شهری برای تمامی کالاها در دوره مشابه 3/18 درصد زیاد شده است.


به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز، قیمت پوشاک دخترانه در سال منتهی به آوریل، 1/2 درصد افزایش و پوشاک پسرانه 8/2 درصد کاهش یافته است. از آوریل 2007 تا آوریل 2017 شاخص قیمت مصرف کنندگان نقاط شهری برای پوشاک دخترانه 7/10 درصد کاهش و برای پوشاک پسرانه 2/8 درصد افزایش داشته است.


قیمت جواهرات و ساعت نیز در سال منتهی به آوریل 2017، 9/6 درصد رشد داشته است.

افزایش 5/0 درصدی قیمت پوشاک در آمریکا طی 12 ماه
تاریخ: سه شنبه 2 خرداد 1396