Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
به گزارش شاتا، مهندس محمدرضا نعمت زاده در گردهمایی مدیران ارشد وزارت صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به برنامه ریزی برای افزایش 25 درصدی رقم صادرات غیر نفتی در سال جاری، اظهار کرد: صنعتی را می توان به معنای واقعی کلمه صنعت نامید که بخشی از محصولات آن صادر شود.
 
وی با تاکید بر لزوم توجه به حوزه آموزش در موضوع صادرات، افزود: واحدهای تولیدی باید همگام با ارایه آمار تولید خود به حوزه صادرات و ارایه آمار صادرات محصولاتشان نیز به صورت ویژه توجه کنند.
 
مهندس نعمت زاده با اشاره به موضوع ساماندهی اصناف در کشور گفت: به جای صدور مجوز برای اصناف فاقد مجوز  می توان چند صنف را با نام جدید با هم ادغام و اصناف را ساماندهی کرد.
 
گفتنی است که در گردهمایی مدیران ارشد وزارت صنعت ، معدن و تجارت از روسای سازمان های ذی ربط توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت تجلیل به عمل آمد.
 
علمدار یزدی رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد در حوزه جذب اعتبارات بودجه، قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در حوزه فعالیت های ورزشی، بهروز اسودی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در حوزه ستاد رونق تولید و هم چنین ذاکری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در حوزه فعالیت های بخش آموزش ، پژوهش و فناوری توسط مهندس نعمت زاده مورد تجلیل قرار گرفتند.
 
در این گردهمایی همچنین از همتی و علیرضایی روسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان های فارس و  خراسان رضوی به خاطر انجام اقدامات قابل در زمینه سالم سازی محیط کسب و کار ، نجاتی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی برای فعالیت های چشمگیر در بخش طرح و برنامه و  امامی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهار محال و بختیاری برای بازدیدهای صنعتی نیز تجلیل به عمل آمد.
صادرات، شاه بیت توسعه صنعتی کشور است
تاریخ: شنبه 6 خرداد 1396