Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و ایتالیا گفت: منابع انسانی ارزان و وجود منابع اولیه شهرستان‌ها برای سرمایه‌گذاران خارجی جذابیت دارد.

احمد پور فلاح در خصوص ظرفیت شهرستان‌ها در جذب سرمایه‌های داخلی اظهار کرد: شهرستان‌ها ظرفیت خوبی برای جذب سرمایه‌های خارجی دارند چرا که سرمایه به دنبال ترکیب منابع است و چه منابعی بهتر از آنکه به سهولت و به ارزانی به‌دست بیایند. برخی از شهرستان‌های ایران امکانات خوبی از نظر منابع انسانی ارزان و منابع اولیه در دسترس دارند. 

 

به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از پایگاه خبری گسترش، وی تصریح کرد: باید اطلاعات لازم در خصوص ظرفیت هر کدام از شهرستان‌ها در اختیار سرمایه‌گذار خارجی قرار گیرد تا خارجی‌ها انگیزه لازم برای سرمایه‌گذاری در شهرهای کوچک را به‌دست آورند. 

 

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و ایتالیا  در خصوص امنیت سرمایه‌گذاری در ایران نیز گفت: سرمایه‌گذاران خارجی باید از امینت سرمایه‌گذاری در ایران مطمئن شوند. انتظارات سرمایه گذاران بیش از آن چیزی است که در حال حاضر در کشور وجود دارد بنابراین همه ارگان‌های کشور باید در راستای افزایش امنیت سرمایه گذاری، از برقراری امنیت تجاری حمایت کنند.

دو جذابیت شهرستان‌ها برای سرمایه‌گذاران خارجی
تاریخ: پنجشنبه 25 خرداد 1396