Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور تولید گفت: در سال جاری برای اجرای طرح رونق تولید مبلغ ۲۰ هزار میلیارد تومان برای ۱۰ هزار بنگاه تولیدی و صنعتی لحاظ شده است که به زودی از طریق سایت بهین یاب وزارت صنعت، معدن و تجارت جزییات این طرح اعلام خواهد شد.

رضا رحمانی به برنامه‌های اقتصاد مقاومتی که از سوی اسحاق جهانگیری رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برای سال ۹۶ به وزارت صنعت، معدن و تجارت محول شد، اشاره و اظهار کرد: به طور کل ۴۴ برنامه و دو پروژه ملی در راستای اقتصاد مقاومتی برای این وزارت خانه تعریف شده است که به تناسب فعالیت هرکدام از معاونت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت این برنامه‌ها تفکیک و به هرکدام از معاونت‌ها ابلاغ شده است.

 

به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از پایگاه خبری گسترش، وی افزود: طرح رونق تولید از جمله طرح‌های اقتصاد مقاومتی است که برای عملیاتی کردنآن در سال گذشته برای ۷۵۰۰ بنگاه تولیدی و صنعتی سرمایه ۱۶ هزار میلیارد تومانی برای تعیین‌تکلیف صنایع راکد در نظر گرفته شد. 


به گفته رحمانی، برنامه جدید طرح رونق تولید در سال جاری بازسازی و نوسازی صنایع کوچک و متوسط است که بنا بر آمار موجود تعداد بنگاه‌های تولیدی و صنعتی که نیاز به نوسازی دارند ۵ هزار واحد است. علاوه براین، برنامه هایی برای نوسازی صنوف تولید در نظر گرفته شده است که متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

قائم مقام وزیر صنعت،معدن و تجارت ، زمان ابلاغ اجرای ادامه طرح رونق توسط ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را نیمه دوم فروردین سال جاری اعلام کرد و گفت: پرداخت تسهیلات در سال ۹۶ منحصر به افرادی خواهد بود که در سال ۹۵ ثبت نام نموده‌اند و در سال جاری ثبت نام جدیدی انجام نمی‌گیرد.


گفتنی است، پیش از این محسن صالحی نیا معاون امور صنایع وزارت صنعت در نشست خبری اواخر سال ۹۵ از پایان مبلغ طرح رونق تولید خبر داد و گفت: تا ۱۸ اسفند ماه ۱۶ هزار و ۸ میلیارد تومان تسهیلات طرح رونق تولید به واحدهای کوچک و متوسط صنعتی، معدنی و کشاورزی پرداخت شده است.

به زودی جزییات طرح رونق تولید در سایت بهین یاب اعلام می‌شود
تاریخ: یکشنبه 28 خرداد 1396