Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان همدان از کشف محموله پارچه و پوشاک قاچاق در همدان خبر داد. به گزارش «نساجی نیوز» به نقل از فارس، علی‌اصغر خرمروییبا بیان اینکه مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان و مخلان امنیت اقتصادی در دستور کار است، افزود: این مهم با ارتقای با اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی بیش از پیش مورد توجه و تأکید مأموران این پلیس در استان قرار گرفت.

وی گفت: در پی کسب خبر مبنی بر فعالیت مجدد فردی از متهمان سابقه‌دار مبنی بر خرید یک دستگاه کامیون دارای جاسازی و نصب یک دستگاه بونکر توسط وی برای حمل و قاچاق کالا موضوع به طور ویژه در دستور اکیپ‌های اطلاعاتی و عملیاتی اداره مذکور به محورهای مواصلاتی استان اعزام و خودرو و حامل بار را شناسایی کردند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان همدان گفت: در یک اقدام غافلگیرکننده خودرو متهم متوقف و سه نفر سرنشین آن دستگیر و بونکر حامل بار به مقر ایست و بازرسی شهیدزارعی استان منتقل شد.

وی در پایان سخنانش افزود: پس از بازگشایی محل جاسازی، تعداد 141 طاقه پارچه برده‌ای و 13 هزار و 137 ثوب انواع پوشاک مجلسی کشف و پرونده به همراه متهمان برای ادامه رسیدگی تحویل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان ش

IMAGE634633439645312596
تاریخ: پنجشنبه 3 بهمن 1392