Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
نوزدهمین کنفرانس بین المللی نانو فناوری و نانو الیاف در منسوجات برگزار می‌شود.

 نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی نانو فناوری و نانو الیاف در منسوجات با هدف گردهمایی دانشمندان دانشگاهی، محققان و پژوهشگران برای تبادل و به اشتراک گذاری تجارب و نتایج تحقیقاتی آن‌ها در تمام زمینه‌های نانوفناوری و نانوالیاف در منسوجات، دی ماه سال جاری در کشور امارات متحده عربی برگزار می‎‌شود.

 

به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از هنرآنلاین، این کنفرانس یک پلت فرم بین رشته‌ای برای محققان، متخصصین و آموزش دهندگان فراهم می‌کند تا نوآوری‌های اخیر، روندها، دغدغه‌ها و هم چنین چالش‌های عملی که با آن مواجه شده‌اند و راه حل‌های اتخاذ شده در حوزه نانوفناوری و نانوالیاف در منسوجات را ارائه کرده و درباره آن بحث کنند.

 

در فراخوان برای مشارکت در کنفرانس بین المللی نانوفناوری و نانوالیاف در منسوجات از تمامی فعالان این عرصه دعوت شده است تا برای مشارکت و کمک در شکل گیری کنفرانس از طریق ارسال خلاصه پژوهش، مقالات و پوسترهای الکترونیکی خود اقدام کنند.

 

همچنین صمیمانه از مشارکت‌های تحقیقاتی با کیفیت بالا برای توصیف نتایج اصلی و منتشر نشده از کارهای مفهومی، سازنده، تجربی، آزمایشگاهی و یا نظری در تمام زمینه‌های نانوفناوری و نانوالیاف در منسوجات برای ارائه در کنفرانس دعوت می‌شود. این کنفرانس خواستار خلاصه مقالات، مقالات و پوسترهای الکترونیکی است که از طریق اشکال، جداول و منابع مواد تحقیقاتی جدید به موضوعات و مباحث کنفرانس بپردازند.

 

همه مقالات ارسالی به کنفرانس از طریق سه داور متخصص بررسی می‌شوند. مجموعه مقالات کنفرانس خلاصه شده و در International Science Index نمایه سازی خواهد شد، هم چنین مقالات برای نمایه سازی به Google Scholar، Scopus و Thomson Reuters ارسال خواهند شد. خلاصه مقالات کنفرانس و کتاب مجموعه مقالات، سی دی و گواهی ارائه در میز ثبت نام کنفرانس در بین شرکت کنندگان توزیع خواهد شد.

 

اطلاع رسانی پذیرش یا رد مقالات: ۳۰ ژوئیه ۲۰۱۷ (۸ مرداد ۱۳۹۶)

 

آخرین مهلت ارسال مقالات نهایی و ثبت نام اولیه: 

۲۴ نوامبر ۲۰۱۷ (۳ آذر ۱۳۹۶)

تاریخ کنفرانس: ۲۶-۲۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۵-۴ دی ۱۳۹۶)

برای ارسال مقالات به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://www.waset.org/apply/2017/12/dubai/ICNNT?step=1

فراخوان کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری و نانوالیاف در منسوجات
تاریخ: یکشنبه 25 تیر 1396