Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
حضور مدل‌هایی با پوشش اسلامی در سالن‌ها و نمایش‌های مد و بر روی نشریه‌های معروف غربی، رقابتی گسترده در بازار پوشاک اسلامی را نشان می‌دهد.

 شلینا جان‌محمد، نائب‌رئیس شرکت «اوگیلوی نور» (Ogilvy Noor)، شرکتی که در زمینه ارائه مشاوره‌‌ برای ساخت برندهای مورد توجه مخاطبان مسلمان فعالیت دارد، می‌گوید: حرف آخر این است که مسلمانان جوان برای کسب و کار بازار خوبی هستند؛ زیرا بازار بزرگی را تشکیل می‌دهند که می‌خواهند پول خود را خرج کنند.


 
به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از جام نیوز ، در حقیقت، حضور مدل‌هایی با پوشش اسلامی در سالن‌ها و نمایش‌های مد و بر روی نشریه‌های معروف دنیای مد نشان از آن دارد که تبلیغاتچی‌ها، غول‌های رسانه‌ای و شرکت‌های مد، رقابتی گسترده در بازار پوشاک اسلامی آغاز کرده‌اند.


 
الگویی که تبلیغاتچی‌ها در رابطه با حجاب بر گرفته‌اند در چند سال اخیر به طور قابل توجهی تغییر کرده است.


 
هفته گذشته، شرکت اپل ۱۲ شخصیت ایموجی جدیدش را که آخر امسال به نرم‌افزارهای گوشی‌ها و تبلت‌های آن اضافه می‌شوند، رونمایی کرد که یک ایموجی محجبه نیز در میان آن‌ها است.


 
برندهای بزرگ و مطرح مد، از «ایگل» آمریکا تا نایک در حال طراحی لباس‌های اسلامی هستند و مدل‌های ملبس به روسری و لباس‌های پوشیده در شوهای مد و روی جلد نشریات مد دیده می‌شود.


 
پوشاک اسلامی و با حجاب همچنین در خرده‌فروشی‌های پوشاک معروف مانند «گپ» و «ایچ اند ام» بیشتر به چشم می‌خورد.


 
گزارشی از اقتصاد اسلامی در سال ۲۰۱۵ نشان داد که البسه پوشیده که توسط بانوان مسلمان خریداری شده‌اند، ارزشی بالغ بر ۴۴ میلیارد دلار در یک سال داشته است و طراحان به نامی مانند «دلچه اند گابانا»، «بربری» (Burberry) و یونیکلو ژاپن نیز وارد این عرصه شده‌اند.


 
جان‌محمد معتقد است که حضور زنان جوان محجبه در ارتباطات دیجیتال امروز و دنیای مد، گامی به جلو در زمینه پذیرش ادیان و فرهنگ‌های مختلف است.

رقابت برندهای مطرح جهان در تولید پوشاک اسلامی
تاریخ: چهارشنبه 4 مرداد 1396