Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
مطابق سنت نمایشگاه‌های مد و لباس که سالانه در دوره های مختلف بهار-تابستان و پاییز- زمستان برگزار می‌گردند، در شهراستانبول به عنوان قطب اصلی مد و فشن ، نمایشگاه پریمیرویژن همزمان با هفته ی مد استانبول برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس بین‌المل نساجی امروز، این برنامه که طی روزهای 26، 27 و 28 مهرماه در مرکز نمایشگاهی CNR و با حضور شرکت های بین المللی و ترک اجراخواهدشد، رویدادی است که هرساله طراحان، تولیدکنندگان، تامین کنندگان و اهالی کسب و کاردر حوزه  مد و فشن به سوی خود می کشاند، چراکه  آگاهی ازجریان مد و تامین پارچه، مواداولیه و اکسسوری به منظور تدارک مجموعه‌های لباس برایشان ضروری است.


نمایشگاه پریمیرویژن استانبول، یک رویداد منحصر به فرد درحوزه ی پارچه می باشدو با توجه به استقبال روزافزون بازدیدکنندگان از کشورهای منطقه  خاورمیانه و اروپای شرقی، برگزارکنندگان این نمایشگاه طی شش دوره قبلی، تلاش پیگیرانه ای جهت ترویج و گسترش آن مبذول داشته اند.


به گزارش سرویس بین‌المل نساجی امروز انتخاب غرفه گذاران این نمایشگاه؛ اول براساس خلاقیت و نوآوری در طرح، ترکیب رنگ و متریال پارچه و سپس اعتبار شرکت های ثبت شده به لحاظ مالی و مشتری مداری صورت گرفته است که نقطه  تمایز آن از نمایشگاههای مشابه می باشد وبی شک ارزش افزوده ای را برای خریداران ایجاد می‌کند.


دراین راستا و در هرسه روز نمایشگاه، کارگاه های آموزشی با موضوعاتی همچون  شناخت پارچه ، رده بندی رنگ های فصل، جدیدترین گرایشات مد دنیا و نظیرآن توسط کارشناسان فرانسوی ارائه می شوند. 


برای اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس زیر مراجعه نمایید:http://premierevision-istanbul.com

برگزاری هفتمین نمایشگاه پریمیرویژن استانبول؛ با محوریت پارچه و ملزومات تولید پوشاک مربوط به فصل پاییز-زمستان
تاریخ: چهارشنبه 1 شهریور 1396