Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
سفیر اندونزی در ایران گفت: با وجود ظرفیت های متنوع صنعتی و کشاورزی در قزوین آماده سرمایه گذاری و طرح مشترک در صنایع نساجی، کشاورزی و دارویی در استان قزوین هستیم.

سفیر اندونزی در ایران با استاندار قزوین دیدار و گفتگو و راههای سرمایه گذاری مشترک با این استان را بررسی کرد.

 

به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از مهر، اوکتاوین علیمودین در این دیدار گفت: در میان کشورهای اسلامی می توان گفت ایران از جایگاه و موقعیت ویژه ای برخوردار است به همین دلیل بسیار علاقمند هستیم تا با شما روابط تجاری و بازرگانی بیشتری داشته باشیم.

 

وی اضافه کرد: در سفرهای رسمی به استانها و بازدید از واحدهای صنعتی بسیار علاقمند شده ایم تا با تجار و بازرگانان ایرانی مراودات بیشتری داشته باشیم و فعالیتهای مشترک را عملیاتی کنیم.

 

 

سفیر اندونزی در ایران بیان کرد: در بازدید از شهرک صنعتی کاسپین و نمایشگاه محصولات تولیدی قزوین و نیز یک واحد بزرگ تولید چوب به این باور رسیدیم که استان قزوین توانمندی های بالایی دارد و ما نیز آماده همکاری با شما هستیم.

 

طرح های اجرا شده در سایر کشورها را در ایران پیاده می کنیم

 

وی تصریح کرد: در حوزه کشاورزی و دامپروری توانسته ایم در کشورهای استرالیا، هند و ویتنام سرمایه گذاری های خوبی داشته باشیم و می توانیم نظیر این طرح ها را در قزوین اجرا کنیم.

 

اوکتاوین علیمودین اضافه کرد: بزودی یک هیئت تجاری و بازرگانی از کشور اندونزی به ایران و استان قزوین سفر خواهد کرد تا با فرصت های سرمایه گذاری آشنا شوند.

 

در این دیدار منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، بهنام ملکی مشاور استاندار نیز حضور داشتند.

سفیر اندونزی در ایران: آماده سرمایه گذاری در صنایع کشاورزی و نساجی در استان قزوین هستیم
تاریخ: چهارشنبه 12 مهر 1396