Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

نعمتي در گفت و گو با موج:

مديريت ناکارآمد مشکل اصلي توليد است

عدم استفاده صحيح از پتانسيل بنگاه هاي اقتصادي و واحدهاي توليدي موجب شده تا واحدهاي صنعتي ما با 50 درصد ظرفيت واقعي فعاليت کنند.
بهزور نعمتي، عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري موج با اعلام اين مطلب اظهار داشت: در حال حاضرتمام واحدهاي توليدي و صنعتي کشور با 50 درصد ظرفيت توليد فعاليت مي کنند که اين نشان دهنده ي وضعيت و شرايط مناسب براي بخش توليد نيست.
وي افزود: استفاده 50 درصدي از ظرفيت توليد براي کشور خسارت جبران ناپذيري را به همراه داشته است و قطعا اين شرايط به نفع اقتصاد ايران نيست.
عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس در خصوص علت عدم استفاده ي کامل از ظرفيت هاي واحدهاي توليدي و صنعتي اذعان داشت: مهم ترين مشکل ما در بحث مديريتي مجموعه هاي توليدي و صنعتي است.
عضو کميسيون اصل 44 قانون اساسي در پاسخ به پرسشي مبني بر اينکه آيا رويکرد و سياست هاي وزير صنعت و تجارت دولت يازدهم مي تواند به بهبود شرايط بخش توليد کمک کند يا خير، يادآور شد: در حال حاضر يکي از شايسته ترين افراد در رأس هرم مديريتي وزارت صنعت و تجارت قرار دارد.
وي تصريح کرد: ما در سال هاي اخير از افرادي که صنعتي نبودند براي مديريت صنعت کشور استفاده کرديم که اين امر به بخش توليد و صنعت کشور آسيب بسياري وارد کرد.

تاریخ: یکشنبه 13 بهمن 1392