Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس گفت: اگر به روند صادرات کشور توجه داشته باشیم می‌توانیم به ارتقای شرایط اقتصادی کمک کنیم؛ تشکیل کمیته بررسی و ارتقای کیفیت صادرات حائز اهمیت است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری فارس در کرج، محمود بهمنی امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: اگر اصل دستورات مربوط به اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهیم می‌توانیم به رقابت اقتصادی در سطح دنیا بپردازیم.

وی با تأکید بر اینکه پرداختن به اقتصاد مقاومتی در این دوره از جامعه اجتناب‌ناپذیر به شمار می‌آید، افزود: اگر کیفیت صادرات کشور ارتقاء یابد به شرایط اقتصادی جامعه کمک شایانی خواهد داشت.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس با بیان اینکه اصل صادرات اهرمی برای بهبود شرایط اقتصادی به شمار می‌آید، تصریح کرد: بیشتر صادرات حال حاضر کشور غیرنفتی است؛ کمیته بررسی صادرات نفتی و غیرنفتی در کشور تشکیل شود.

وی یادآور شد: نتایج فعالیت‌های اقتصادی در سطح ملی باید به‌ اندازه بودجه تخصیص‌یافته به این امر باشد؛ اتاق بازرگانی در این زمینه فعالیت و نظارت دقیق‌تری داشته باشد.

بهمنی اظهار داشت: اگر به فکر ارتقای صادرات کشور نباشیم بی‌شک با مشکلات اقتصادی بیشتری مواجه خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه در برخی موارد شاهد این هستیم که تولیدات مناسب بوده و از کیفیت مرغوبی برخوردار است، عنوان کرد: گاهی در چنین شرایطی، با توزیع نامناسب همراه هستیم که این موضوع نیز اقتصاد کشور را متضرر می‌کند.

کمیته بررسی و ارتقای صادرات در کشور تشکیل شود
تاریخ: یکشنبه 19 آذر 1396