Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و بین الملل، سید محمد علی سید ابریشمی در جمع صنعتگران و صاحبان صنایع کهکیلویه و بویر احمد با بیان مطلب فوق گفت: با فعال‌سازی شهرک‌های صنعتی در مناطق کمتر برخوردار، اشتغال و تولید در این مناطق رونق خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با بیان اینکه  مشکلات عمده صنعتگران و سرمایه گذاران در ارتباط با تسهیلات بانکی است خاطر نشان کرد: باید با راهکارهای درست و منطقی مشکلات صنایع را برطرف کنیم.

سید ابریشمی با نتقاد از روند پرداخت تسهیلات بانکها به صنایع افزود: با احیای توان بانکها و تغییر روند پرداختها به شکوفا شدن صنایع کمک خواهیم کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه تولید کنندگان نباید تنها به کمکهای مالی توجه کنند اظهار کرد: تولیدکنندگان می توانند با کمک شرکای جدید و فروش اوراق قرضه در صدد رفع مشکلات خود برآیند.

سید ابریشمی در راستای مسائل و مشکلات صنعتگران، افزود: امید است که مشکلات شهرک های صنعتی با حمایت بانک صنعت و معدن و سایر بانک ها حل شود.

در پایان سید ابریشمی و هیات همراه از شهرکهای صنعتی کهکیلویه و بویر احمد بازدید کردند و بعد از بازدید ها با استاندار کهکیلویه و بویر احمد دیدار و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

تاریخ: دوشنبه 14 بهمن 1392