Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

قزوین- ایرنا- مدیرعامل صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: هم اکنون 16 هزار واحد تولیدی مراحل مختلف ساخت را در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور پشت سر می گذارند.

  به گزارش ایرنا، سید ˈمحمدعلی سید ابریشمیˈ سه شنبه شب در بازدید از شهرک صنعتی کاسپین قزوین افزود: با بهره برداری از این واحدها شاهد افزایش سهم صنعت در اشتغال کشور خواهیم بود.

وی از کمبود نقدینگی به عنوان یکی از مشکلات مهم واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی کشور یاد کرد و با انتقاد از بانک ها در این خصوص، گفت: بانک ها در ارایه تسهیلات به بخش صنعت ضعیف عمل کرده اند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار امیدواری کرد؛ با راهکارها و سیاست های جدید دولت، واحدهایی که به دلیل کمبود نقدینگی تولید خود را متوقف کرده اند، فعالیت خود را از سر بگیرند.

سید ابریشمی، ایجاد شهرک ها و نواحی صنعتی در مناطق کمتر توسعه یافته را از سیاست های بخش صنعت در کشور نام برد و گفت: بر این اساس در نقاطی که کمتر کار شده یا از قبل مصوبه ایجاد شهرک یا ناحیه صنعتی دارند، فعالیت های خود را دنبال می کنیم تا زمینه لازم برای جذب سرمایه گذاری های بومی و منطقه ای و ایجاد شغل در آن مناطق فراهم شود.

وی، از شهرک صنعتی کاسپین به عنوان یکی از شهرک های خوب و نمونه صنعتی کشور نام برد و خاطرنشان کرد: این شهرک به خاطر موقعیت مناسب خود و نزدیکی به تهران از جاذبه زیادی برای سرمایه گذاران بخش صنعت برخوردار است.

مدیرعامل صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در ادامه از شرکت نساجی دیباریس تولید کننده انواع نخ های مصنوعی دیدن کرد.

گزارش ایرنا حاکی است؛ 500 واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین فعال هستند و همین تعداد واحد نیز مراحل مختلف ساخت و ساز را پشت سرمی گذارند.

تاریخ: سه شنبه 15 بهمن 1392