Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: در راستای اصل 44 قانون اساسی وقانون واگذاری شهرکها و نواحی صنعتی به بخش خصوصی، اداره بیش از 100 شهرک و ناحیه صنعتی درکشور به طور کامل به شرکتهای خدماتی بخش خصوصی واگذار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، سید محمد علی سید ابریشمی در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین استان قزوین افزود: با توجه به نقش نظارتی شرکت شهرکهای صنعتی کشور، باید در صورت بروز مشکلات زیربنایی و زیرسازی شهرکها برای برطرف کردن آن تلاش کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: 31 هزار طرح با مساحت 16 هزار هکتار در شهرکها و نواحی صنعتی کشور به بهره برداری رسیده است.

سید ابریشمی با اشاره به تعطیلی واحدهای صنعتی گفت: هم اکنون بیش از 5000 واحد صنعتی در کشور داریم که به دلیل مشکلات عدیده تعطیل هستند و مهمترین دلیل تعطیلی واحدها مشکل نقدینگی برای تامین مواد اولیه است.

وی اظهار امیدواری کرد که با سیاستهای اتجاذ شده از سوی دولت در زمینه استفاده از منابع مختلف باید در جهت راه اندازی مجدد واحدها تلاش مضاعف کرد تا بتوانند مواد اولیه مورد نیاز خود را تامین کنند.

گفتنی است در سومین روز از دهه مبارک فجر سید محمد علی سید ابریشمی به همراه وزیر صنعت، معدن و تجارت در بهره برداری از واحدهای صنعتی تولید کننده ورقهای گالوانیزه و تولید کننده کامیونتهای سنگین در قزوین حضور داشت و از شهرک صنعتی کاسپین و کارخانه نساجی دیباریس تولید کننده ریسندگی نخ پنبه و الیاف مصنوعی بازدید کرد.

تاریخ: چهارشنبه 16 بهمن 1392