Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

شرکت نیک پوش (سهامی خاص) ; در سال1374 فعالیت تولیدی خود را در زمینه تولید لباس زیر آغاز کرد و در سال 1384 بطور رسمی به ثبت رسانده شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گسترش، این شرکت در مدت زمانی کوتاه با توسعه کیفی و کمی محصولات خود و ارتقا آن به انواع لباس زیر، لباس های راحتی و جوراب و از سوی دیگر جلب رضایت و اطمینان مصرف کنندگان داخلی ، توانست خود را به عنوان پیشرو در این صنعت معرفي و بازار داخل کشور را از محصولات همتایان خارجی تا حدودی بی نیاز و موفق به أخذ تنديس مشتري مداري شود.

به گفته هادي اردستاني، مدير عامل شركت نيك پوش این شرکت افتخار دارد با تجهیز کارخانه بافندگی خود به تکنولوژی پیشرفته بافت پارچه و همچنین بهره گیری از نیروی های انسانی کارآمد محصولاتی با استانداردهای جهانی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد و در زمینه اشتغالزایی وکارآفرینی قدمهایی هر چند کوچک بردارد.

اردستاني تاكيد كرد:شرکت تولیدی نیک پوش با بیش از 120 عامل فروش در سطح کشور و همکاری بیش از 280 نفر نیروی انسانی کارآمد در کارخانه بافندگی (رزتریکو) ، تکمیل پارچه و کارگاههای طراحی و برش، دوخت، چاپ و بسته بندی، یکی از بزرگترین تولیدکننده کشور در این صنعت به شمار می آید.

وي افزود: این شرکت در سال 1384 ضمن حفظ برند قدیمی Np از لوگوی جدید خود که نمادی از لباسهای زیر است، رونمایی نماید. گفتنی است؛  هم زمان با این رونمایی، بسته بندیهای جدید نیک پوش به بازار عرضه گردید.

مدير عامل شركت نيك پوش خاطرنشان كرد: اين شرکت مهمترین هدف خود را دستیابی به رضایت مصرف کنندگان از کیفیت، تنوع، ثبات رنگ، ثبات قیمت،دسترسی سهل الوصول و رایگان به محصولات و نحوه صحیح پاسخگویی فروشندگان می داند و همواره در تلاش است کالاهای تولیدی را با بالاترین استانداردهای کیفی روز دنیا مطابق با سلیقه و فرهنگ ایرانی و بر گرفته از متدهای روز جهان در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

وي بيان كرد: در همین راستا واحد کنترل کیفیت این شرکت با نظارت دقیق بر انتخاب بهترین مواد اولیه، بافت و تکمیل پارچه، طراحی، برش و دوخت محصولات موظف است کالاهای ارائه شده مورد نیاز مصرف کنندگان را به بهترین نحو براورده سازد.

اردستاني ادامه داد: نخهای مصرفی پارچه های بافته شده در شرکت بافندگی رزتریکو (وابسته به شرکت تولیدی نیک پوش)از بهترین نخهای پنبه شانه خورده (سوپر) کارخانجات معتبر داخلی تهیه می گردد.

پارچه ها سپس با پیشرفته ترین سیستمهای رنگرزی و با بهترین رنگهای بهداشتی سازگار با پوست بدن و همچنین مکملهای استاندارد، بدون استفاده از نرم کننده و مواد افزودنی غیربهداشتی , بعد از آزمایشهای اولیه و نمونه گیری , رنگرزی و تکمیل می شود .

وي يادآور شد:طی سال های اخیر متاسفانه مشاهده شده که برخی از تولیدی های همکار با انتخاب نامهایی مشابه نیک پوش و یا منتصب نمودن خود به این شرکت، سعی کردند از سابقه و خوشنامی این شرکت برای پیشرفت خود استفاده نمایند؛ این شرکت ضمن آرزوی موفقیت برای همه تولیدکنندگان بدینوسیله اعلام می دارد برند نیک پوش ثبت شده بشماره " 13772 "در ثبت علایم تجاری است و محصولات این شرکت فقط با لوگوی نیک پوش و نشانه اختصاری :registered:Np عرضه می شوند.

جایزه مشتری مداری به «نیک پوش» رسید
تاریخ: چهارشنبه 16 اسفند 1396