Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

نخستین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران با حضور برخی مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان مجلس و همچنین روسای اتحادیه ها و انجمن های مرتبط روز چهارشنبه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، در نخستین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران، ده ها واحد بزرگ تولیدی، خدماتی، واحدهای صنعتی ریسندگی، بافت و طراحی و فروشگاههای بزرگ و دیگر دست اندرکاران صنعت پوشاک؛ جدیدترین تولیدات، طرح ها و مدل های متنوع و مختلف لباس، ایرانی اسلامی و همچنین تجهیزات و صنایع وابسته به این حوزه را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.

در نخستین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران، علاوه بر صنعتگران، فروشگاههای زنجیره ای، فروشگاه های عمده فروشی و خرده فروشی، بنکداران و نمایندگی برندهای خارجی؛ رایزنان بازرگانی سفارتخانه های کشورهای اسلامی و بویژه کشورهای همسایه نیز حضور و مشارکت دارند.

در این نمایشگاه همچنین برترین برندهای پوشاک ملی شامل انواع برندهای پوشاک مردانه، زندانه و بچگانه در قالب طرح ها و رنگ های گوناگون در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

در نخستین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران؛ تولیدات شرکتهای صاحب نام و برندهای معروف کشور در قسمتهای مختلف بچه گانه، زنانه و البسه مردانه به نمایش درآمد که این فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی مصرف کنندگان داخلی با کیفیت و تنوع محصولات داخلی است.

تولید کنندگان لباس و همچنین خانواده ها و علاقمندان می توانند با حضور در این نمایشگاه با جدیدترین طرح ها، مدل ها و برندهای برتر لباس زیبای ایرانی آشنا شوند.

این نمایشگاه همچنین فرصت بسیار مناسبی در اختیار تولیدکنندگان، بازرگانان و سایر دست اندرکاران این صنعت قرار می دهد تا با استفاده از دانش و تخصص خود، چهره شایسته ای از محصول ایرانی را به جامعه نشان داده و توانمندی های صنتعگران داخل را در معرض قضاوت، قرار دهند.

ارتقاء سطح تولید داخلی کشور، تقویت ارتباط بین تولیدکنندگان و شبکه توزیع، علمی کردن طرح تولید لباس داخلی، کمک به توسعه اشتغال، افزایش صادرات و افزایش راندمان تولید پوشاک ایرانی، مهمترین اهداف برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران است.

در حاشیه نخستین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران، سمیناری با موضوع برندسازی در حوزه پوشاک نیز برگزار خواهد شد که ضمن ارائه آخرین دستاوردهای علمی این حوزه، تجربیات نخبگان موفق برندهای با سابقه نیز در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

برگزاری مسابقه بزرگ طراحی پوشاک ایرانی، یکی دیگر از برنامه های جانبی نخستین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران است. این برنامه در طول چهار روز بر پایی نمایشگاه با حضور استادان برتر این حوزه و با نظارت انجمن طراحان ایران و اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران و در رشته های لباس های بچه گانه، زنانه، مردانه و نوجوان و نیز طراحی پارچه برگزار می شود.

هدف از برگزاری این مسابقه؛ آشنایی طراحان با نیازهای واحدهای تولیدی و معرفی این بخش مهم از صنعت پوشاک است این نمایشگاه به همت اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران و همکاری دستگاههای مروبط از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی تهران، برگزار می شود.

نخستین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران از امروز ۱۶ تا ۱۹ بهمن ماه جاری هر روز از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

تاریخ: چهارشنبه 16 بهمن 1392