Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: با هماهنگی سازمان های مرتبط مشکل زیرساخت های صنعتگران مانند آب، برق، مخابرات و غیره رفع می شود.

  به گزارش ایرنا، ˈسید محمدعلی سید ابریشمیˈ عصر شنبه در حاشیه آیین افتتاح رسمی از 12 پروژه صنعتی استان قم به خبرنگاران اظهار کرد: یکی از عمده مسایلی که صنعتگران کشور با آن مواجه هستند تامین نیازهای مالی برای نقدینگی و تکمیل پروژه هاست.

وی افزود: طی سال های گذشته صنعتگران در سختی بودند و وزارت صنعت معدن و تجارت در تلاش است تا با برداشتن موانع، مشکلات صنعتگران را برطرف کند.

سید ابریشمی خاطرنشان کرد: صنعتگران امروز با چهار مشکل نقدینگی، مالیات، امکانات خدماتی و زیرساخت ها در شهرک های صنعتی روبه رو می باشند.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت تصریح کرد: وظیفه ما این است که به سخنان کارگران و کارفرمایان گوش بدهیم و درصدد رفع مشکلات آنها برآییم.

وی گفت: بانک ها هم مشکلات خاص خود را دارند بنابراین نمی توان انتظار حل سریع مشکلات بانکی مربوط به صنایع را داشت.

وی با اشاره به قیمت زمین در شهرک های صنعتی که در بیشتر نقاط کشور 500 هزار ریال برای هر مترمربع است، گفت: البته در استان های شمالی کشور زمین در شهرک های صنعتی تا 700 هزار ریال می رسد که قیمت زمین توسط هیات مدیره شهرک های صنعتی در هر استان تعیین می شود و آنها باید موقعیت شهرک ها را در نظر بگیرند.

وی اعلام کرد: خرید اقساطی زمین در شهرک های صنعتی امکان پذیر است و صاحبان صنایع می توانند طی 36 قسط بهای زمین را پرداخت کنند.

امروز با حضور معاون صنعت معدن وتجارت 12 طرح صنعتی استان قم به بهره برداری رسید. ک/2

تاریخ: شنبه 19 بهمن 1392