Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

معاون وزیر کار: در پنج ماه گذشته ۲۱ میلیون یورو قرارداد بین تولید کنندگان پوشاک داخلی و شرکت های صاحب نشان بین‌المللی بسته شده است که زمینه خوبی برای توسعه نام های تجاری در کشور است .

عیسی منصوری در حاشیه جشنواره ملی نشان محبوب مصرف کننده در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزای صداوسیما گفت: در حوزه آی تی نیز شرکت های داخلی در حال اتصال به شرکت های صاحب نام جهانی هستند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی افزود: یکی از حوزه‌های مربوط به وزارت کار توسعه کارآفرینی است که در این حوزه برنامه حمایت از کارآفرینان پر رشد و نوآور را داریم و بحث نشان سازی را در نظر می گیریم .

وی با بیان اینکه در ایجاد اشتغال توجه به توسعه کسب و کارها برای توسعه زنجیره ارزش ضروری است گفت: در رشته هایی از جمله آی تی ، پوشاک و پتروشیمی قابلیت تبدیل شدن به نشان را داریم اگر چه ممکن است تا ده سال طول بکشد.

منصوری افزود: در برخی رشته ها ظرفیت خوبی برای نشان سازی شکل گرفته و عده ای محدودیت‌های موجود را پشت سر گذاشته‌اند و به لایه های مثبت و خوبی رسیده اند.

وی با بیان اینکه نشان سازی در کشور نیازمند بهبود فضای کسب و کار است گفت:​ زیرساخت های لازم باید فراهم شود و از نظر سیاست گذاری و قانون گذاری باید به صورت مشخص هدفمند و اختصاصی نشان سازی را حمایت کنیم.

تولید کنندگان پوشاک زمینه خوبی برای نشان سازی دارند
تاریخ: دوشنبه 25 تیر 1397