Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نقدینگی در طول این سالها نه تنها کاهش نیافته بلکه با روند افزایشی نیز مواجه شده است، دولت و بانک مرکزی باید با اتخاذ سیاست های پولی مالی صحیح درجهت ساماندهی نقدینگی جامعه گام های لازم را بردارند.

سید کاظم دلخوش اباتری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به سخنان رهبری در خصوص مهار نقدینگی اظهارداشت: در کشور نقدینگی مانند اسب سرکشی شده که هر روز به سمت یکی از بازار های کشور می دود و باید جلوی اسب سرکش نقدینگی در کشور گرفته شود.

 

وی ادامه داد: اگر اقتصاد کشوری سالم باشد و هیچ فسادی در آن وجود نداشته باشد نقدینگی وارد بخش تولید و اشتغالزایی خواهد شد و این سیاست های بانک مرکزی است که می تواند نقدینگی را به سمت تولید و اشتغال روانه کند.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نقدینگی در طول این سالها نه تنها کاهش نیافته بلکه با روند افزایشی نیز مواجه شده است، دولت و بانک مرکزی باید با اتخاذ سیاست های پولی مالی صحیح درجهت ساماندهی نقدینگی جامعه گام های لازم را بردارند.

 

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بانک مرکزی و دولت باید سیاست هایی را اتخاذ کنند که حجم نقدینگی کشور به سمت تولید و اشتغال حرکت کند، اگر این امر رخ دهد می توانیم تهدید نقدینگی را به فرصت تولید و اشتغالزایی تبدیل کنیم.

فساد نباشد نقدینگی وارد بخش تولید می شود
تاریخ: شنبه 27 مرداد 1397