Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

با رفع موانع و اقدامات مثبتي که در اقتصاد ايران رخ داد ارزش صادرات کشور در 10 ماه از 33 ميليارد و 800 ميليون دلار عبور کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، اسدالله عسگراولادي، رئيس کنفدراسيون صادرات اتاق بازرگاني ايران، در سي و دومين نشست هيأت نمايندگان با اعلام اين مطلب گفت: 27 بهمن سالروز استقرار من و هفت نفر ديگر از سوي امام خميني(ره) در اتاق بازرگاني ايران است که پنج نفر اين گروه مرحوم و من و علينقي خاموشي و ميرمحمد صادقي در خدمت شما هستيم.
وي با اشاره به بهبود روند صادرات در کشور افزود: من پير صادرات کشور هستم و از اتفاقاتي که در براي بهبود صادرات کشور در دو ماهه ي اخير رخ داده بسيار خرسندم و اين امر مرهون تلاش هاي صنعت و تجارت است.
عسگراولادي ادامه داد: در 10 ماهه ي امسال ارزش صادرات کشور به 33 ميليارد و 800 ميليون دلار رسيده است.
اين فعال اقتصادي اذعان داشت: چنانچه روند صادرات ما به صورت فعلي ادامه يابد تا پايان سال ارزش صادرات ما از مرز 41 ميليارد دلار عبور خواهد کرد.
رئيس کنفدراسيون صادرات با اشاره به ورود هيأت هاي تجاري به ايران تصريح کرد: هيأت هاي تجاري بايد واردکنندگان خود را به ايران بياورند تا صادرکنندگان ما با آنان بتوانند در ارتباط باشند.
عسگراولادي با اشاره به سفرهاي رئيس جمهوري خاطرنشان کرد: لازم است تا در سفرهاي رئيس جمهوري تعدادي از فعالان اقتصادي نيز حضور داشته باشند.

تاریخ: دوشنبه 28 بهمن 1392