Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

به همت هیات مدیره اتحادیه های صنفی پوشاک فروشان و خیاطان کرج ،جمعی از اعضای این دو اتحادیه از توانمندی های شرکت های تولید کننده پوشاک کشور ،ارائه شده در نمایشگاه بین المللی تهران ،دیدن کردند .
این برنامه آموزشی با هدف شناخت بیشتر تولید کنندگان و فروشندگان مطرح پوشاک شهر کرج ، با آخرین دستاوردهای صنعت پوشاک و نساجی کشور و ارتباط با تولید کنندگان حاضر در این نمایشگاه ،یکشنبه یازدهم آذرماه سال جاری برگزار شد.
میراسماعیل صدیق ،رئیس اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج در این رابطه گفت : آشنایی با آخرین دستاوردهای شرکت ها و موسسات تولید پوشاک داخلی ،ارتباط و تعامل با تولید کنندگان برتر کشور،دیدار با همکاران صنفی اتحادیه های پوشاک سراسر کشور و گفتگو با اهالی صنعت پوشاک در خصوص موانع و مشکلات تولید از اهداف این برنامه بود .
صدیق افزود :نمایشگاه های تخصصی فرصت کوتاهی را در اختیار اهالی صنعت قرار می دهد تا ضمن معرفی تولیدات و ظرفیت های خود ،نگاه و توجه بازار مصرف را به سمت تولیدات ایرانی جلب کنند .
وی خاطر نشان کرد: محصولاتی که در این نمایشگاه و توسط شرکت های تولید کننده ایرانی در معرض نمایش قرار گرفته اند ،از لحاظ کیفیت پارچه ،دوخت و طراحی با نمونه های برتر جهان برابری می کند و در مواردی از برند های خارجی نیز با کیفیت تر است .
علی لطفی رئیس اتحادیه صنف خیاطان کرج نیز در حاشیه این برنامه گفت : دیدن از این نمایشگاه را به تمامی همکاران صنفی در حوزه های فروش و تولید پیشنهاد می کنم .



وی افزود : حضور قدرتمند بزرگان صنعت پوشاک کشور در این نمایشگاه ،گوشه کوچکی از توانمندی های داخلی را در استان های مختلف کشورمان در معرض نمایش عموم قرار داده است .و به جرات می توان گفت که کیفیت تولیدات ارائه شده در این نمایشگاه فراتر از انتظارات است .
لطفی افزود : بنده به عنوان یک عضو از خانواده بزرگ صنعت پوشاک کشور، از دیدن عظمت و توانمندی های تولید پوشاک کشورمان که با همت بلند زحمت کشان دلسوز ایرانی به ثمر نشسته است ، افتخار می کنم و شک ندارم که هر ایرانی با ورود به این نمایشگاه ، از ظرفیت ها و توانمندی های صنعت پوشاک کشور شگفت زده خواهد شد .
لطفی افزود : تمامی دست اندر کاران صنعت پوشاک کشور باید تلاش کنیم تا با تولید محصولات با کیفیت ، مردم کشورمان را به استفاده از پوشاک ایرانی تشویق کنیم و فرهنگ استفاده از پوشاک خارجی را به کلی از سطح جامعه پاک کنیم .

فعالان صنف پوشاک ،از توانمندی های تولیدی و نساجی داخلی در نمایشگاه بین المللی پوشاک دیدن کردند
تاریخ: شنبه 17 آذر 1397