Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

اولین رویدادهای ایده بازار در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور ایده پردازان، صنعتگران و داوران این مسابقه برگزار شد.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، علی علیزاده، معاون انجمن علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در اولین مراسم رویداد ایده بازار گفت: این رویداد بومی شده در عرصه تجربیات عملی در حوزه‌ی ملی و بین‌المللی کشور است.

وی افزود: در این مراسم 60 ایده مطرح شده است که به هشت ایده برتر 10 میلیون تومان تعلق می‌گیرد تا شرکت کنندگان بتوانند در آینده ایده خود را در سطح بالاتری محقق کنند.

 وی خاطرنشان کرد: در این مراسم دانشجویان مهندسی برق، عمران، نساجی و پلیمر ایده‌هایی را مطرح کردند که بتوانند در آینده رویدادی بزرگتر را به اجرا درآوردند.

به گفته علیزاده بعد از داوری ایده‌های ارائه شده سه ایده برتر برای سرمایه گذاری به سرمایه گذاران معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه این ایده‌ها در زمینه عمران، پلیمر، نساجی و مهندسی برق است، گفت: ایده‌های بازیافت ضایعات کارخانجات سنگ، لباس سبز، سیستم هوشمند نشت گاز، کارتریج منگنه کننده جراحی، بهینه ساز انرژی، برچسب صفحه کلید فسفرسانس و ساندویچ به سبک شما در این ایده بازار مطرح می‌شوند.

بر اساس این گزارش، ایده‌های برچسب صفحه کلید فسفرسانس رتبه اول، بازیافت ضایعات کارخانجات سنگ رتبه دوم و ساندویچ به سبک شما رتبه سوم را به دست آوردند و مشمول دریافت کمکهای نقدی اداره کل انجمن‌ها و المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای تحقق ایده‌های خود شدند.

تاریخ: دوشنبه 5 اسفند 1392