Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر چهارشنبه در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران که در استانداری تهران برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: در مبارزه با قاچاق کالا که حمایت از کالای ایرانی را دنبال می‌کند اجرای قانون بسیار مهم است.

محسنی بندپی افزود: در مبارزه با برندهای قاچاق کالا آگاهی بخشی به مردم و تبیین تضعیف تولید داخل باید صورت بگیرد و امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که طرح مبارزه با عرضه برندهای پوشاک قاچاق با موفقیت در استان تهران اجرا شد.

استاندار تهران با بیان اینکه برای موفقیت بیشتر در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق هم افزایی دستگاه‌ها و استمرار طرح نیاز است گفت: به هر میزانی که دستگاه‌های مربوطه با مسئولین ذیربط همراهی و همکاری داشته باشند این طرح با موفقیت بیشتری همراه خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت: لیست اموال موجود در انبار اموال تملیکی باید اعلام شوند و با رعایت قوانین برخی کالاهای مورد نیاز نیروی انتظامی از همین کالاها می‌تواند تأمین شود.

محسنی بندپی بیان داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیش از آنکه نیازمند کارهای اطلاعاتی و امنیتی باشد اقدامات فرهنگی و اطلاع رسانی لازم دارد که باید به آن توجه ویژه ای شود.

مبارزه باقاچاق قبل از انجام اقدامات امنیتی نیازمندفرهنگ سازی است
تاریخ: شنبه 25 اسفند 1397