Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه لایحه ایجاد ۷ منطقه آزاد تجاری - صنعتی و ۱۲ منطقه ویژه اقتصادی مجددا بررسی شد، گفت: کمیسیون اقتصادی گزارش تحقیق و تفحص از روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز را تصویب کرد.
دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

معصومه آقاپور علیشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح جلسه امروز (دوشنبه 26فرودین‌ماه) از رای‌گیری نمایندگان درخصوص گزارش هیات تحقیق و تفحص از روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز و  بررسی لایحه ایجاد 7 منطقه آزاد تجاری و صنعتی و 12 منطقه ویژه اقتصادی خبر داد.

کمیسیون اقتصادی گزارش تحقیق و تفحص از روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز را تصویب کرد

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گزارش تحقیق و تفحص از روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کمیسیون اقتصادی رای و تایید لازم را کسب کرد و اکنون آماده ارسال به هیات رئیسه جهت طرح در صحن علنی است.

بررسی مجدد لایحه ایجاد 7 منطقه آزاد تجاری - صنعتی و 12 منطقه ویژه اقتصادی

وی با بیان اینکه دستور دیگر امروز کمیسیون بررسی لایحه ایجاد 7 منطقه آزاد تجاری - صنعتی و 12 منطقه ویژه اقتصادی بود، افزود: براین اساس لایحه مذکور که با ایراداتی ازسوی شورای نگهبان رو به رو شده است مجددا مورد بحث و بررسی نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی و کارشناسان مربوطه قرار گرفت.

امشب؛ نمایندگان کمیسیون اقتصاد با وزیر اقتصاد دیدار می‌کنند

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی همچنین یاداور شد: نشست و دیدار اعضای کمیسیون اقتصادی با وزیر اقتصاد امشب در وزارتخانه اقتصاد  برگزار خواهد شد./

تحقیق و تفحص از روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصویب شد
تاریخ: چهارشنبه 28 فروردین 1398