Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز، حسین طوسی اظهار داشت: هر چند با فعال شدن این اتاق در سال گذشته شاهد تحولاتی در بخش صنعت استان البرز هستیم اما یکی از مشکلات اساسی انبوه قوانین و بخشنامه‌هایی است که مانند کلاف سردر گم بخش خصوصی را درگیر خود کرده است.

وی ادامه داد: البته برخی از مشکلات و موانع با همکاری مدیران استان حل و فصل شده و بسیاری از نکات پیچیده به اتاق ایران ارجاع داده شده است.

طوسی بیان کرد: به عنوان مثال یکی از بخشنامه‌ها در زمینه صدور کارت‌های بازرگانی است در دولت قبلی صادر شده که بر اساس آن متقاضیان اخذ کارت‌های بازرگانی یا صاحبان کارت‌هایی که نیازمند تمدید هستند برای اقدام به اخذ یا تمدید باید ملک محل فعالیتشان مجوز کاربری تجاری داشته باشد.

طوسی گفت: اکنون این امر به مشکل اساسی برای متقاضیان کارت بازرگانی تبدیل شده زیرا فضاهای اداری و تجاری استان البرز هنوز تغییر کاربری داده نشده و اغلب مجوزهای املاک در بخش تجاری دارای کاربری مسکونی است.

وی یکی دیگر از مشکلات البرز نبود نمایشگاه دایمی و بین‌المللی برای معرفی تولیدات دانست و تاکید کرد: ما به نمایشگاه یک نگاه کلان و توسعه‌ای داریم، شایسته است یک نمایشگاه در حد و اندازه استان احداث شود.

 

تاریخ: سه شنبه 6 اسفند 1392