Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

با دفاعیه رئیس اتاق بازرگانی تهران در کمیسیون فرعی هیات دولت از پیشنهاد تمدید مهلت ارائه تاییده آیین‌نامه اجرایی ماده 17 قانون حداکثر استفاده از توان تولید داخل، کمیسیون فرعی دولت با آن موافقت کرد.

معاونت کسب و کار اتاق تهران از موافقت هیات دولت با تمدید مهلت ارائه گزارش حسابدار رسمی موضوع ماده ۲ آیین‌نامه اجرایی هیات وزیران خبر داد.

مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی تهران، با حضور در جلسه کمیسیون فرعی هیات دولت از پیشنهاد خود مبنی بر تمدید مهلت ارائه گزارش حسابدار رسمی موضوع مواد ۲ و ۱۰ آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۷ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای داخلی کشور و تقویت آنها در امر صادرات تا پایان سال ۱۳۹۷ دفاع کرد.

به گزارش معاونت کسب و کار تهران، کمیسیون فرعی هیات دولت، پس از استماع توضیحات رئیس اتاق تهران، ضمن موافقت با پیشنهاد اتاق تهران اعلام کرد پیشنهاد یاد شده را جهت طی مراحل تصویب به مراجع ذیربط ارجاع خواهد داد.

 

نیمه‌های اردیبهشت ماه، مسعود خوانساری در نامه‌ای به معاون اول رئیس‌جمهور خواستار این شد تا دستورالعمل مربوط به تمدید مهلت ارائه تاییده آیین‌نامه اجرایی ماده 17 قانون «حداکثر استفاده از توان تولید و خدماتی در تامین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات» توسط سازمان امور مالیاتی صادر و ابلاغ شود.

توضیحات بیشتر در این مورد را می‌توانید اینجا بخوانید:

http://www.tccim.ir/News/FullStory.aspx?nid=60176

اصلاح مقررات معافیت مالیاتی تجدید ارزیابی دارایی شرکت‌ها کلید خورد
تاریخ: چهارشنبه 8 خرداد 1398