Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
مهندس مجید نامی- مدیرعامل شرکت پرنگ مس- تصریح کرد: ایتما نمایشگاهی است که هر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود و نامساعد بودن شرایط اقتصادی یا تحریم‌ها، توجیه خوبی برای حضور نیافتن در ایتما نیست.

مهندس مجید نامی- مدیرعامل شرکت پرنگ مس (نماینده انحصاری شرکت‌های گالی‌، موتو کونو، مونته‌ فیبره اسپانیا و چین در ایران)- که از ایتمای پاریس تا ایتمای بارسلون موفق به حضور در این رویداد جهانی شده است، ابراز داشت: ایتمای امسال تفاوت چندانی نسبت به دوره گذشته نداشت ولی نکته مهم در دو دوره اخیر، توسعه صنعت دیجیتال در نساجی (به ویژه در بخش چاپ) ، آنلاین بودن سیستم‌های کنترلی دستگاه‌ها، افزایش سرعت و ارتقای انعطاف‌پذیری در ارائه محصول است. 

وی افزود: امسال، دستگاه جدیدی (با طول کمتر از یک و نیم متر) برای رنگرزی انواع نخ‌های فیلامنت ارائه شده بود که بدون نیاز به داشتن دستگاه عریض و طویل رنگرزی ، نخ خام را به صورت اختصاصی و طبق رنگ‌های مدنظر ، بلافاصله همانندسازی و رنگ می‌کرد.


به گزارش سرویس خبر و گزارس نساجی امروز،  مهندس نامی، ضمن تأیید این مطلب که اغلب غرفه‌های ایتما مختص کشورهای اروپایی بود، گفت: آن دسته از شرکت‌های چینی یا آسیایی در ایتما حضور پیدا می‌کنند که صادرات قابل توجهی دارند، از نظر کیفی بالاتر از شرکت‌های مشابه هستند و به این نتیجه رسیده‌اند که توان صادرات و ارائه خدمات به تمام کشورها را دارند وگرنه حضور بسیاری از شرکت‌های چینی، تایوانی، کره‌ای و ... در ایتمای شانگهای به مراتب چشمگیرتر است. از ترکیه نیز شرکت‌های فعال بخش رنگرزی و تکمیل حضور خوبی داشتند.


مدیرعامل پرنگ مس تصریح کرد: ایتما نمایشگاهی است که هر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود و نامساعد بودن شرایط اقتصادی یا تحریم‌ها، توجیه خوبی برای حضور نیافتن در ایتما نیست. طی چهل سال اخیر ایران همواره در تحریم قرار داشته ولی صنعتگران و تولیدکنندگان ایرانی، علی‌رغم شرایط دشوار به تولید ادامه می‌دهند، اطلاعات و دانش فنی خود را با حضور در نمایشگاه‌های مطرح بین‌‌المللی مانند ایتما به روز می‌نمایند و از روند فعالیت رقیبان خود در دنیا مطلع می‌شوند. پس نباید به بهانه تحریم دست روی دست بگذاریم و کاری انجام ندهیم...

تولیدکنندگان ایرانی، علی‌رغم شرایط دشوار به تولید ادامه می‌دهند
تاریخ: چهارشنبه 2 مرداد 1398