Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
نایب رئیس اتحادیه تولید و صادرات پوشاک از برخورد سازمان تعزیرات با فروش محصولات برندهای خارجی قدردانی کرد و آن را عاملی بر رونق بازار پوشاک ایرانی دانست .
نایب رئیس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک تداخل فعالیت های صنفی را از مشکلات عمده این صنعت دانست و گفت: اگر ضوابط مربوط به این صنعت در یک گروه کارشناسی بررسی و تنظیم شود، بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.
 
علی عوض پور، دبیرکل اتاق اضناف نیز در این باره گفت: ما نیز قبول داریم که اصلاحاتی باید صورت گیرد و در حال حاضر نیز در صنوف مختلف بررسی هایی در حال انجام است و ما نیز پیگیری می کنیم که بررسی های تشکل های تخصصی زودتر به نتیجه برسد.
 
دبیرکل اتاق اصناف افزود: باوجود اینکه مسئولان همواره بر لزوم حمایت از تولید و صادرات پوشاک تاکید کرده اند، اما در عمل ما شاهد کمک واقعی و موثری نبوده ایم.
 
 شهریاری با استقبال از برخورد جدی با فروشگاه های عرضه کننده پوشاک خارجی، ابراز امیدواری کرد که این روند با جدیت بیشتری ادامه یابد.
 
نایب رئیس اتحادیه تولید و صادرات پوشاک گفت: با این برخوردها اکنون ما شاهدیم تمام فروشگاه هایی که برندهای خارجی می فروختند، به عرضه تولیدات ایرانی روی آورده اند اما همچنان در برخی فروشگاه ها پوشاک خارجی به فروش می رسد که مشخص است از طریق قاچاق وارد می شوند.
 بهرام شهریاری با بیان اینکه صنعت پوشاک هیچ وقت معطل دولت نمانده است، گفت: از آنجایی که اغلب قریب به اتفاق بخش های مختلف این صنعت در اختیار بخش خصوصی است، تصمیم ها و فعالیت ها را نیز همین بخش انجام داده است.
عوض پور نیز با قدردانی از فعالیت تعزیرات در این زمینه گفت: اصناف نیز همکاری خوبی داشتند اما هنوز هم برخی از آنها مقاومت می کنند و باید نظارت ها و بازرسی های اصناف نیز ادامه یابد و لااقل به فروشگاه های دارای مجوز نظارت بیشتری شود.
رونق پوشاک ایرانی پس از برخورد با فروش پوشاک قاچاق
تاریخ: شنبه 5 مرداد 1398