Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف محموله چهار میلیاردی البسه قاچاق طی روز گذشته در این استان خبر داد.

 به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، در تداوم اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با مخلان امنیت اقتصادی، مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی از جابجایی محموله بزرگ البسه قاچاق از محورهای مواصلاتی استان مطلع و تحقیقات خود را برای بررسی موضوع و دستگیری قاچاقچیان شروع کردند.

 بنا بر این گزارش، در تحقیقات پلیس مشخص شد، قاچاقچیان کالا قصد دارند با توجه به نوع نظارت پلیس استان در محورهای اصلی، از مسیرهای فرعی و در نیمه شب برای جابجایی محموله‌های قاچاق خود اقدام کنند.

 سردار "عزیزاله ملکی" گفت: در نخستین مرحله از عملیات دستگیری، مأموران انتظامی موفق شدند، در ساعت یک بامداد کامیونی را در ورودی شهرستان کمیجان شناسایی و متوقف کنند. راننده در اظهارات اولیه بیان داشت، یک محموله مواد شیمیایی را از بنادر جنوبی به مقصد تهران بارگیری کرده است؛ اما، در بازرسی دقیق مأموران انتظامی مقدار هفت هزار کیلوگرم انواع لباس و 40 طاقه پارچه فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

ملکی ادامه داد: در ادامه این عملیات بعد از مدتی کم، مأموران خودرویی دیگر را که با فاصله‌ای کم از خودروی نخست در حال تردد بود، شناسایی و مقدار چهار هزار و 815 کفش و 800 کیلوگرم پوشاک را کشف کردند.

 وی خاطر نشان کرد: با ارجاع پرونده دو متهم دستگیر شده به دستگاه قضایی و در بررسی کارشناسان گمرک، ارزش تقریبی دو محموله متوقف شده در حدود 4 میلیارد ریال تخمین زده شد.

تاریخ: شنبه 10 اسفند 1392